Monday, October 25, 2010

topelt-win

Huvitav, et mida harvem ja labiilsemaid postitusi üles riputad, seda rohkem endised joobarid hakkavad kontakteeruma. Grupiviisiliselt. (Ma kahtlustan, et tegelt nad teevad seda kahjurõõmust - tahaksid näha, KUIvõrd rasvasem ma siis nüüd olen.)

Joobaritest rääkides - Kesse otsustas üksi kodus olles koristada. Koerte, laste ja meeste puhul on üksi kojujäämine potentsiaalne ohumärk. Lisaks enda asjadele oli ta ühtlasi ära visanud hunniku minu "mittevajalikke" riideid (selle ma avastasin alles kuu aega hiljem, mis tõestab iseenesest tema seisukohavõtu korrektsust). Avastusele aitas kaasa asjaolu, et kutt oli harjumatult kõrvad lidus koguaeg, mis tavaliselt tähendab keskmise või suurema kaliibriga sigaduse peatset ilmsikstulekut.

Aga ühesõnaga, ma olen talle ühe sitakeeramise võlgu ja täna saab shoppama minna.

No comments: