Tuesday, October 26, 2010

Aasta M*** 2010

Sel ajal kui piia tegeleb joonistamisega, hoian mina skulptuuride tegemisega meie ühisblogi omaloomigulippu kõrgel.

Sel aastal on valminud mul suurepärane enda tehtud tehtud rändkarikas "Aasta M***" tiitli omanikule. Miks mitte tunnustada inimest igapäevaselt silma all oleva visuaalse meeldetuletusega kui munn ta on.

"Aasta M***" auhinda antakse välja esimest korda sel aastal ja selle omanikuks saab inimene, kes on käesoleva aasta jooksul mulle kõige rohkem siga keeranud ja mu niigi närbe ajurakukesi kulutanud.

Kui skulptuuri valmistades oli mul silme ees üks konkreetne inimene, siis auhinnalisele esikohale sööstis septembris uus, kuid seda auhinda tohutult rohkem vääriv persoon.

Ma pean kurbusega teatama, et sellele suurepärasele kürvale pretendeerijate nimekiri on lukus, kuid edu osalemisel järgmisel aastal!

"Aasta M*** 2010" auhinnatseremoonia toimub detsembris.

18 comments:

Koomas Toomas said...

ooda-ooda, sain ma nüüd õigesti aru - valmistasid kenasti silma all (ja käeulatuses?) olnud inimese järgi skulptuuri ja kavatsed selle nüüd hoopis teisele anda?

Vaesekesel hakkab tuleva aasta igapäevaselt silma all olema visuaalne meeldetuletus, kui teise mehe "m"-tähega unn ta ikka on.

Õel! :D

Anonymous said...

aga kes siis?

patsy

Anonymous said...

Kui septembris sööstis taevasse uus särav täht, siis ma küll oktoobri lõpus veel nimekirja lukku ei lööks. Ikkagi veidi üle 2 kuu on veel aega ja igast huvitavaid asju jõuab juhtuda. Ma ise ei kavatse küll otseselt kandideerida.
MQ

Birks said...

Eieiei :D seda skulptuuri valmistades polnud reaalset modelli silmade ees ega käeulatuses. Pigem esimene potentsiaalne auhinna saaja inspireeris skulptuuri loomist.

Birks said...

MQ- Tõsi ta ju on, aga siis peab uus osalaja novembris tõsist vaeva nägema.

Absolutely Fabulous said...

Ühesõnaga: hakkame nüüd kollektiivselt pingutama!
Ilus riist ju iseenesest, ainult veidi longus.

Birks said...

See ongi mõeldud nii. Terve järgmise aasta soovib trofee omanikule (pole vahet kas mees või naine) lontis jolli voodirindel.

Ma ei tea, kas ikka tahate osaleda. Äkki töötabki?!

t05h4 said...

Ehh, birx, feeling lonely at nights :D? Või ma ei tea, mida Freud sellisest käsitööst arvaks.
Sümbolina muidugi töötab ka.

Birks said...

Ma kujutan ette, et Freud oleks murelik kui ma pidevalt kurke vorbiks ja neid sahtlisse viskaks :D

t05h4 said...

Mis materjali muidu kasutasid?

Birks said...

Savi.

Absolutely Fabulous said...

Oluline sellise riista juures ongi see, et kõva on ja kaua vastu peab.
(St kui auhinna õnnelik omanik taiese kuhugi põrandale pillab, siis jääb meene ikka terveks).

t05h4 said...

Aga mis mõõtkavas?

Birks said...

AbFab - Peab vist jolli veits põletama, et tal kindlust juurde tuleks.

t05h4- Selline võrdlemisi reaalne eesti keskmine. Ma võin pikkused ja ümbermõõdud ära mõõta, kui kedagi peaks huvitama. :D

Anonymous said...

jah, paluks!

patsy

Birks said...

No tuleb välja, et ikka päris eesti keskmine siiski pole :$. Pikkus 18cm, ümbermõõt 13cm.

Anonymous said...

Kle Birx siukse pulli eest oled sa kindel kandidaat tiitlile Aasta V... 2010 ja seda kõige paremas mõttes.

Göran Svensson

Birks said...

Ma tänan, Göran :)