Wednesday, October 27, 2010

Muusikasoovitus vol 2

Jätkan juba alustatud Lätimaa teemadel. Viimasel külaskäigul tulid jälle meelde need ajad kui sai Riia linnas pikemalt elatud ja tööalaselt autoga päris palju kilomeetreid mahasõidetud. Päris palju on veel viisakalt öeldud, ma põhimõtteliselt elasin oma Fordis. Mingi aeg murti mul maja juures autosse sisse ja pandi tuuri kõikvõimalikku träna, isegi mu dokumendid, mis ma heas usus autosse jätsin, sest Tartus on ju elu nii turvaline, et siin pane aind luud ukse ette ja kõik saavad aru, et autos pole kedagi. Aasta hiljem oma nime guugeldades, mõtlesin, et prooviks kirillitsas otsida ja tuligi välja, et keegi hea kodanik oli mu load leidnud ja raadiosse isegi kuulutuse pannud, mis ka netis avaldati, aga paraku jäidki load lätimaale.
Koos dokumentidega pandi tuuri ka mu muusikamasin, mis mälupulgalt raadiosse hoogsat levimuusikabiiti saatis ja seisingi valiku ees kas sõita vaikuses või kuulata kohalikku raadiot.
Olles riigis umbkeelne illegaal, kes kohalikega suhtlemiseks kasutas lätikeelseid sidesõnu ja s-lõpuga venekeelseid nimisõnu, ei olnud ma erilises vaimustuses kohalikest raadiojaamadest, sest möla oli palju ja kui ikka aru ei saa, siis pole eriti meelelahutuslik.
Õnneks sattusin kohaliku rokiraadio lainesagedusele ja olen siiamaani sellest raadiojaamast vaimustuses. Juttu on minimaalselt ja ööpäevläbi tuleb head rokki. Valdavalt on vanakool ja sekka satub ka paras annus braianädämsit, hvoofightersit ja nikkelbäkki, aga no üks väike refluks kulub igas päevas ära, hoiab soolikad puhtana ja kaalu kontrolli all. Mis peamine - palju lastakse klassika kullavaramusse kuuluvat ja kogu playlist on mõnusalt vaheldusrikas.
Leidsin SWH Rock'i netist üles ja saab neid siinmail ka täitsa vabalt kuulata. Soovitan teilegi :)

3 comments:

Anonymous said...

ahaa, see võib mulle küll meeldida :)
MQ

t05h4 said...

Õpid veel mõned lätikeelsed fraasidki selgeks :)

olevait said...

Uzmanibu! Tilta remonts.