Thursday, October 21, 2010

Esimene lugejakiri

Blogi pole veel ööpäevagi üleval olnud kui juba on minu postkasti jõudnud esimene tulise austaja kiri. Olgu siinkohal öeldud, et igasugused kirjad ja kaastööd on alati ooodatud. Püüdke kirjutada asjast ja lühidalt. Göranile tuleb siit üks personaalne aitähh ja kuna me ennast humaansete organisatsioonide alla liigitame, siis võimaldame vanal mehel rahus surra. Palun, siin on Göran: 

Tere. Tahaksin öelda, et olen Hillar Kohv Viinahaualt. Tegelikult minu tase ei küündi veel sinna aga ma püüan. Olen Göran Svensson. Asjaosalisi tunnen järgmiselt – tädi Birxi ja onu Antoniga töötasin kunagi koos meelelahutustööstuses, Piiaga olen paar toopi õlunaadi koos ära joonud, nadja ja kroku kohta olen kuulnud kõiksugu võimsaid lugusid ja abfabi olen isegi televiisurikasti (loe:arvutimolu) seest näinud. Igaljuhul olen kõiksugu varasemaid plooge lugenud ja end teie pere- ning tööeludega püüdnud kursis hoida. Minu eluunistuseks on, et mõnda minu saadetud kirja lõiku refereeritaks põgusalt teie plogis, siis ma võiks rahus surra.

Oma vaimukad ja vaimuvaesed kaastööd ning mõtteavaldused saatke aadressile shmanton{äkkhhhm>gmail.com

1 comment:

olevait said...

langen põlvili ja tänan uue plogi avamise eest.

- siiralt teie Olev.