Friday, October 29, 2010

Ilusad inimesed

Avastasin just, et kui bloggeris kogemata enter klahvi pihta minna, siis avaldatakse küsimusteta igasugune jama, mis sa katseeksitusmeetodil kirja oled pannud. Ja siis läheb asi puhtalt selle peale välja, kui kiiresti sa delete nupu üles leiad. Paanikasse sattudes läheb mingi pool minutit - teaduslikult tõestatud.
Ma enam isegi ei mäleta, millest ma siin parajasti omaette räntisin, sest mõtted läksid kohe mujale.
Kuigi ei ole kahtlust, et ma olen täiesti kohutavalt koba ja sutsu kohtlane, aitasid antud errorile kõvasti kaasa ka väheke töntsakad sõrmed. Meenus üks kord, kui üks kena noormees mulle meelalt otsa vaatas ja siira heameelega teatas, et mu sõrmed on nagu miniviinerid. Sellised nunnud. WTF???
Elu ebatavalisem kompliment see siiski ei olnud. Kuna suutis üks austraallane mulle öelda, et mul on tõesti ilusad ja sirged näojooned. Nagu viikingil. Et ääää..... Mõtlesingi küsida, et milline on konkurentsitult kummalisim kompliment, mis Sulle tehtud on? Ja ma ei mõtle mingit did-it-hurt-when-you-fell-down-from-heaven stiilis lamedust. Pigem sellist, mis oli tõesti siiralt komplimendina mõeldud, aga mille kõla seda muljet ei jätnud.
Veits mussi ka ilusatele inimestele:

4 comments:

t05h4 said...

Ma pidin päris pikalt meenutama, et oleks mõni originaalne kompliment kirja panna.
Mõnda aega tagasi jäin kodubaari saabumisega hiljapeale ja olin võrreldes valitseva fooniga üsna sirge. Seisin mingi põhjusel sissepääsu ees välja kui ligi astus üks täitsa nitševoo pihv, vaatas sügavalt silma, ohkas ja lausus: "Sina tundud normaalne inimene" ja siis mauhti persest kinni mul.
Ei teagi, mis selle manöövri tagamaad olid, aga soe mälestus igal juhul.
Ja mis komplimenti mul ikka oodata on...ilus ma ju ei ole. Uku Suviste on ilus.

nadja said...

on.

Ivš said...

Minu meessoost töökaaslastel tekivad Zavoodis (või Zavoodi-staadiumis) minu vastu tihti õrnad tunded. Olgu öeldud, et ma olen sellise ümarama joonega tütarlaps. Nii siis vaaruski üks jobudik Zavoodi ukse ees ligi ja avaldas mulle õrnu tundeid: "Ma armastan sind! TEGELIKULT oled sa väga ilus." Tegelt?

nadja said...

preach it sister!