Monday, October 25, 2010

Kõige suurem seiklus

Tore seiklusmäng on käimas, kes veel ei tea. Osalen ja soovitan, mis sest et koduleht on vigane veits. Kaotasin laupäeval poole oma kehakaalust ja kann siiani valutab - nii juhtub kui mööda Pikka jalga neli korda üles joosta. Eriti hea oli taaskord tõdeda, et ma olen täielik retard, kuna aarde leidsin lõpuks ikkagi sealt, kus hommikul kell kaheksa esimest korda käidud sai. Üks kena noormees näitas kus see on ka. Ise ei leidnud. Jah - vihjetest oleks ka viieaastane aru saanud. Ehk saab järgmisesse vooru. Ei aidanud ka see, et tiimikaaslane kuskile Kapa-Kohilasse jooma suundus ja ma üksi pidin verd köhima ja kiiresti kõndima. Pidin taaskord nentima, et mingi üheksanda klassi sportlikust vormist ei ole midagi järele jäänud ja ma olen nõrgem kui nõrk - i believe it's called nõrg.

Üks teine isiklik feil ka ikka, et päev täiuslik oleks. Läksin koosolekuruumi kommi ostma, sest klient oli tulemas ja noh - viisakas on. Jõudsin kotitäie kraamiga tagasi ja vaatasin, et oi - juutuubi link on saadetud msnis. Tegin lahti ja taipasin ühtlasi, et elu ise on ikka suurim kõigist dramaturgidest. Kas sa tsheki võtsid, mees?

No comments: