Tuesday, November 2, 2010

Lugejakiri vol II

Nagu te kõik teate, asuvad meie tublid kirjasaatjad küll laiali üle kogu maa, aga kirjutab neist ainult Göran ja allolevalt siis minu meilipostkasti saabunud üleskutse:

Tere!

Oleksin väga tänulik kui ploogiliikmed leiaksid natukene aega, et andunuima fänniga kohtuda ning muhedate kantriviiside saatel mõned toobid humalavett tarvitada ning kes teab vahest natukene jalgagi keerutada.. Samuti ootan kohtumist ka kõikide teiste fänniklubi liikmetega. Plaanis on kõik koos moodustada üks suur energiaring ning teha grupikalli.
Seega:

Kes: Winny Puhh www.myspace.com/winnypuhh
Hõbeniit www.myspace.com/hobeniit
Kus: Plink Plonk, Tartu
Millal: 05-11-10
Palju: 75 EEK
Lisainfo: Uksed: 22:00

Tulge kõik peegelpõrandale kükke tegema.


Austusega
Ikka teie Göran Svensson

Ühinen üleskutsega. Saame peol kokku. Göran, kui keegi teine ei tule, siis mina olen ikka kohal ja siis kallistame ja kükitame kasvõi kahekesi.
Aga tulge teised ka, teeme veidi mürtsu. Eelmine kord kui seesama kollektiiv sealsamas esines, oli väga raju. Sain kõrvad lukku ja küünarnukiga näkku. Iga tõsiseltvõetav MMA-mees võib kinnitada, et üks pauk pähe asendab viit orgasmi. Et siis jah, mõnuleme reedel.

7 comments:

nadja said...

teate, kallikesed - ma ei ole mandril ja olen muidu vaene. jääb ära see kükitamine. detsembri alguses teeme mingit nalja tartus ehk.

Birks said...

Kallis, Göran. Kahjuks pole Tartus. Aga mõni teinekord kindlasti.

Absolutely Fabulous said...

Pärast lühikest arutelu lubati mul ka tulla, nii et reedel näeme.

olevait said...

kadedaks teeb rsk! hea üritus.

Koomas Toomas said...

Peale pikka arutelu ei lubatud mul tulla, nii et reedel ei näe.

Kuigi olen Korraldajaonuga kunagi ka ühes pundis mänginud ;)

Anonymous said...

Pärast pikka sisemonoloogi selgus, et ma olen samas kohas peaaegu, samal ajal peaaegu - täna Vildes ühe teatava Tommi sünnar.
MQ

Anonymous said...

Oli meeleolukas ning suisa seiklusrikas :) Aga esimene vasikas läheb alati teatavasti aia taha.

GS