Tuesday, November 9, 2010

Lapsepõlve süütud muretud mängud

Tundub nagu oleks tavaline teisipäev, eksole? Harilik sügisene õhtu, onju?
AGA ei ole!

Täna on see päev, kus tuleb aknad-uksed suletud ja lukus hoida. Tuli tuleb ära lasta ja kõrvaklappidega teki all trummi ja bassi kuulata, sest on mardilaupäev ja igasugused kasukanässides mini-inimesed käivad tavaliste inimeste juures kommi pommimas. Tuleb tunnistada, et sai omal ajal isegi käidud, aga nüüd olen ma teises leeris. Lapsepõlve süütus ja muretus on ammu kaotsi läinud ja olen sunnitud olema kaotajate poolele - sellel poolel, kes oma viimase müslibatooni või kärvatanud banaani peab ära andma, kui "mardid tah'vad sisse saada, marti, marti...".

Ja kui tänane õhtu suudetakse üle elada, siis varsti on kadripäev...

7 comments:

Kaamos said...

Nüüd on mul tunne nagu ideevargal, sest samad patused mõtted on mul eneselgi peas kolanud :D

piiiia said...

sellessuhtes, et vanarahvas mõtles juba selle mardipäeva välja. sul pole küll vaja muretseda. ps! hetke seis on 2 santi, 2 mõistatust ja 1 luuletus.

Anonymous said...

ERAKORRALINE TEADAANNE!

Käisin just rabarocki piletit ostmas ja müüjatädi ütles, et viimased piletid veel saadaval. Kiirustage, seltsimehed!

Austusega
Ikka teie Göran Svensson

olevait said...

karm värk, raisk! peab ka omale kiiresti siis sebima minema.

t05h4 said...

Mis te nüüd siin offtopicut pillute oma Rabarockiga :) ikka teemasse kommentaarige ;)

Anonymous said...

tglt mardipäev on 10.nov, ehk siis kolmapäev. Lihtsalt marti jookstakse mardi-laupäeval, umbes nii nagu juukase jaani-laupäeval ja kinke saadakse jõulu-laupäeval. Päris päevadel ei viitsi keegi m-igi teha.

karin

piiiia said...

jah. sellepärast ma kirjutasingi, et "..on mardilaupäev.."