Wednesday, November 10, 2010

Official Rabarocki postitus



Kallid karvased ja sulelised sõbrad ning sõbrannad, Rabarock on tagasi! 17.06-18.06 2011 on jälle võimalus vehkida vihaselt tukaga mudasel Järvakandi koolistaadiumil. Piletid müügil tänasest 555.- piiratud koguses. Meie ustav lugeja Göran on enda oma juba taskusse pannud

ERAKORRALINE TEADAANNE!

Käisin just rabarocki piletit ostmas ja müüjatädi ütles, et viimased piletid veel saadaval. Kiirustage, seltsimehed!

Austusega
Ikka teie Göran Svensson


Mul veel pilet ostamata, kuid selle eest otsime juba mõnusat autosuvilat antud ürituseks, sest eelmise aasta külmas ja vettinud telgis märgi riideid selga vedades otsustasin, et see jääb minu viimaseks telkimiskogemuseks Rabakal.

Rabakal näeme, raisk!

14 comments:

Anonymous said...

Eesmärk on näha rohkem kui eelmine kord. Senine isiklik 2,5 esineja mäletamine 18-st (hoolimata sellest tagasi tulles kaine autojuht). Tra maks on mul esmaklassiline!

Austusega
Ikka teie Göran Svensson

Birks said...

:D Mul oli terve teine päev Karneval ja nähtud esinejate arv 0.

Mul on su maksa üle hea meel, sest algselt pidi ju minu maks sõitma.

Anonymous said...

i tea, kas järgmine aasta sõidab minu maks :p

karin

Birks said...

Ma loodan, et su maks on oluliselt usinamaks muutunud võrreldes eelmise aastaga :P

olevait said...

tulge siis ikka meie katuse alla anekaid rääkima ja viina ka jooma :)

Piletid on otsakorral - kiirustage!!!

Anonymous said...

Anekaid rääkis mingi võõras tegelikult aga olevionu arvab siiamaani, et minu sõber ja mina arvan, et olevionu sõber :) See ongi rabaka võlu raisk - kõik on kõigi sõbrad noh.

GS

Kärt said...

Odava hinnaga autosuvilaid rendib autokuut.com(või oli .ee, ega purjus peaga enam ei mäleta ju) ja ei kurda siiani teenuse üle. Peale kõige muu tegeleb asjaga endine klassivend, seega ehk annab hea sõna sekka öelda :)

Rabarockil näem, raisk!

Birks said...

Autosuvila pakkumisi võtaks hea meelega Tartu kandist. Nimelt pole meie gängis üliagarat entusiasti, kes selle enne Rabakt Pärnus peale võtaks ja peale Rabakat tagasi toimetaks.

Anonymous said...

Tegelikult oleks ikka kõige parem kui saaks rentida Järvakandist.

GS

olevait said...

ah mis te jüdite :) see on ju kaks päeva ja suveajal. selle kannatab ikka telgis ka ära.

Absolutely Fabulous said...

Justnimelt, selle KANNATAB telgis ära, aga ma eelistaks mingit meeldivamat ajaviidet kui kannatamine :p

olevait said...

ma ei mõelnud päris nii :) kannatamine on kuskil roskildes, kus telgis 15 cm vett ja nii nädal järjest :) rabarockil on vahel veits tibutanud, aga muidu kena suveilm olnud:)

olevait said...

kannatas vabalt telkida :)
http://pilt.delfi.ee/my_album/195585/?page=1

Anonymous said...

Jajah, vaadake, et matkaautu ää ei upu :)

GS