Monday, November 22, 2010

Taara avitab

Meie toredas kommuunis on olnud taara pidevaks probleemiks. Või täpsemalt selle ära viimine.
Olukorra tõsidus viis viimaks loomingulise lahenduseni.
Laupäeval toimus nimelt esimene taara-mäng. Ehk siis korraldame edaspidi kord kuus pokkeriõhtu, kus kaotaja viib järgmisel päeval üksinda kogu taara ära ja võitjad jagavad
saagi. Ühendades nõnda meeldiva kasulikuga saab jälgida ja pildistada eriti pohmas ja
taarahunniku all vaevlevat sõpra ning hiljem raha oma tasku panna. Minu eilne kasum oli 80 krooni.
Kuna lihtne taara viimine tundus kokkuvõttes liiga tavaline, siis õmbleme järgmise mängu ajaks
kena keebi, millele on suurelt õmmeldud kollane T-täht tähistamaks Taara-meest.

Kui oled eriti õel inimene ja antud loost õppust võtad, siis on alati kasulik koti põhja paar tellist soetada või prügi väljaviimise asemel ka kangema napsu tühjad pudelid rahulikult kaasa laadida.

Peace out,

Nadja




3 comments:

Absolutely Fabulous said...

Nii. Mina teiega kunagi pokkerit ei kavatse mängida.

Meelde tuleb ka laupäevaõhtune vestlus strip-lauajalka kohta. Anton tegi mu kommentaari peale "mina seda küll ei mängi" imestunud nägu. Miks? Sest mulle meeldib ikkagi natukene riides olla mängu lõpuks.

Anonymous said...

Taara on väga kõva valuts. Mul on küll kohe palju kindlam kuu lõpus majandada näpud põhjas kui tead, et selja taha on veel üks samm ja rõdul on ootamas 2 suurt prügikotitäit :)

GS

t05h4 said...

Ja taara on ka pärast euro tulekut taara. Tubli valuts jah, konverteeritav iga riigikorra ajal.