Tuesday, March 15, 2011

Muusikasoovitus vol 9

Seda muusikasoovitust ajendas mind tegema üks pealtkuuldud vestlus. Komandeeringust tagasipurjetades töllerdasin laeva fuajees, ma ei teagi, mis ma seal ootasin...eem, õhtusööki vms ja mul kõrval seisis kaks jõmmi. Sellist klassikalist, mitte nagu filmis Tulnukas, kus olid vaesed maajõmmid. Need minu kõrval olid ilmselgelt linnajõmmid, kes tulid välisriigist küprokituurilt. Seljas mustad liibuvad särgid, kaelas kolme sõrme jämedune kuldkett ja kõik ülimalt trimmis ja pingul. Kaalikad siledakspöetud ja ninad kaklemisest kõverad. Olime veel naaberriigi levialas kui ühel ossil oli vaja telefonis kodumaale infot edastada. Teatavasti on odavam teha vastamata kõne ja oodata kuni tagasi helistatakse. Hoiab päris hästi raha kokku.
Aga see vestlus siis:
Tüüp 1 viskab vihaselt telefoni kõrva äärest minema: "Tranaahui, see idioot võttiski vastu...!"
Tüüp 2: "KES?"
Tüüp 1: "Ema nohh, on ikka debiil raisk, mul praegu läks 45 senti sellepärast. On ikka jobu küll."
Tüüp 1 telefon hakkab helisema, teises otsas on ema, kes helistab pojale tagasi.
Tüüp1 telefoni: "Tra saad aru, mõistus pole sul vist enda teha, kas sa oled mingi täisidioot? Mul läks praegu 45 senti...eee 8 krooni sinu pärast. Mida tra sa vastu võtad kui sa tead, et ma välismaal olen????"

Armastusväärne viis oma emaga suhtlemiseks. Või noh, eks see ole ka siuke kahe otsaga kaigas, et kui oled oma lapsest jõmmi kasvatanud, siis peadki madalalaubalist suhtumist kannatama. Ma ei tea, ma pole mingi rikas tüüp, aga 45 sendi pärast avalikus kohas nii kettasse ma siiski ei lähe. Võimalik, et just selle tõttu ma rikkaks polegi veel saanud :)
Aga seonduvalt üks The Streets'i lugu. Rullvõõba ja pothead'i dialoog. Ei meeldi mulle kumbki inimtüüp, aga lugu ise on üsna tabav ja Streets on juba vana lemmik.

6 comments:

MQ said...

fantastiline lugu see emmega!

Anonymous said...

Siinkohal ma keskenduksin just sellele finantsilisele aspektile ja juba Su enda poolt välja mõeldud tõdemusele, et "sellepärast rikkaks polegi saanud". Ega raha ei kasva puu otsas. Arvatavasti ei tee Sa laevas rootsi lauas siis võileibu kah endale kaasa ja ei topi salaja väikeseid karpe punase kalaga püksitaskusse :) Nii, et kui kunagi tahad haljale oksale jõuda siis on viimane aeg enda suhtumisst muuta, Sa oled veel noor mees ja jõuad :)

Tervitades
GS

t05h4 said...

Aa jah, ma olen ka kohanud seda võtet, et kui juba rootsi laud mängus, hotellis või laevas, siis mingid tüübid mäkerdavad endale võikusid, mässivad need salfakatesse ja veavad kaasa. Mis siis, et sändvitš pärast läbivettind ja nätskeks istutud on, ikkagi haljaava ja inimesel on tunne, et ta on süsteemist üle.
Ma ei tea, mulle pole sellist rikkust vaja, ei viitsi mingite võikude pärast tõmmelda ja no kui lähebki 45 senti mingi apsaka tõttu...mis seal siis ikka, ei hakka ju ema peale karjuma kohe. Mingi väärikus võiks ju inimesel olla. Tõeliselt kõvadel meestel maksab vašpee tööandja selle kinni :D Ei aga tõsiselt, jäägu selline rehepaplus SMS-laenude sihtrühmale. Mina elan nagu filantroop. Mis siis, et vähese rahaga :D

Anonymous said...

No siis on küll ainus võimalus lottot mängida ja loota :)

GS

Anonymous said...

vanalt juudilt küsiti kord, et mis on tähtsam: usk, lootus armastus?

vana juut vastas: raha!

patsy

MQ said...

Mul aitab jah seda moblaväärikust tööandja säilitada :P