Wednesday, March 9, 2011

Alle diese Uhrsachen

Interneedus on igasuguseid teste täis, mis aitavad pealtnäha tavalisel inimesel ennast erilisena tunda. Ikka on hea teada, kus sa elama peaks, kas sa sobid abieluks või siis mis viimasel ajal eriti popp ja moodne on, see krdi ASPI test, mida kõik teevad. Iga jumala  päev on blogtrees mõni literaat omal testitulemused publitseerinud. Tegin ka mina sellesamuse ja ei viitsi isegi screenshot'i siia toppida, sest kõik oli normide piires. Täiesti tavaline inimene. Istungi siin nüüd nagu daunik mongolite keskel ja mitte keegi ei mõista, kui eriline ma tegelikult olen.
Võimalik, et nii ongi parem ja mis ma siin ikka punnitan. Küll tuleb aeg ka minul särada :)
Vot ja see ASPI värk võib-olla isegi mõnele inimesele annab vastuseid ja closure'it teda pikalt vaevanud probleemidele ja pärast testi tegemist saab omadega kimpus inimene ehk innustust arsti juurde pöörduda. Usun, et kui haigus elu raskemaks teeb, siis on kindlasti tablette ja teraapiaid, mis sümptomeid leevendavad. Ühesõnaga ma olen kahe käega poolt, tehke teste ja õppige ennast tundma.
Mille poolt ma olen ainult ühe käega, on need lollid, kes on ilma vabandava patoloogiata lollid ja nagu sellest faktist endast veel vähe oleks, istuvad nad karjakaupa interneeduses ja kuulutavad oma lollust maailmale, pidades ennast seejuures veel jõledalt lahedateks.
Paljud neist on agarad elus edasijõudma ja närivad ennast jäärapäiselt kasvõi kõige raskematest teadustest läbi, et tõestada maailmale allkirjastatud paberiga, kui targad nad tegelikult on ja kuidas neid on ikka valesti mõistetud.
Õhtune nunnukaz on üks ere näide. Just vaatasin, et paar postitust tagasi, põles ühel lugejal kaitse läbi ja saigi nunnukaz oma esimese delfi-stiilis vihakommentaari :) Noh, kui samas vaimus jätkab, tuleb neid kindlasti veel.
Siis on mul veel üks suurepärane blogija ülalmainit' kategooriast, keda ma teiega hea meelega jagaksin. Mõtlesin natuke, et kuidas oleks võimalik linkida või jagada mõnda blogi nii, et jäljed maha ei jääks, et poleks otselink ja samas ei tohiks ka guugledades blogjob välja tulla. Otselinkimistega on paar "head" blogi kinni läinud juba ja püüaks seda vältida. Samas jagatud rõõm on kahekordne rõõm ja võimalusel ikka jagan.
Mõtlesin siis, et kirjutan teile siia aadressi tagurpidi ja ütlen, kus blogimootoris asub ja peaks leidma küll.
Aga selle blogi puhul hoiatan, et olge kommenteerimisega ettevaatlikud, tegemist on tulevase juristiga ja kui kurjaks saab, sugeb teile kaasustega niimodi sitakasse, et kalossid ka ei lähe jalga enam. Hah, Kurjam praegu raudselt võpatas, aga mõtlen tegelt teist inimest. Kurjami egotripp jääb lahjaks selle tulevase juristi kõrval :)
Seega tippige vördpressi aadressile ette "nytsrec" tagurpidi ja ongi olemas. Hiad lugemist. Mul teeb hommikukohvi päris palju magusamaks :)

14 comments:

Absolutely Fabulous said...

Ma olen tegelikult lihtsalt kade, et ma ise nii ilus ei ole, et purjus klubiossid jookidega kohale jookseks, ja et mul abielumehest armukest ei ole. Glamuurne elu läheb kõik mööda.

Anonymous said...

VAU, issanda loomaaed on kirju ...

Jrm said...

halleluuja! tänud lingi eest!

leila said...

Peab vist ikka seda uuesti lugema hakkama, kui naljakomiteelt on see hea hinnangu saanud. :D See tegelikult nii hull blogi ei olnud. Inimesel on vale arusaam oma suhtest ning sellest, et kas on nutikas asja kirjutada netti. Polnud just nii totakas, kui need, mida mina sirvin või nunnukaz, aga siiski. Viimane nüüd küll vist enam selliseid kommentaare juurde ei saa, sest nende kritiseerivate peale plahvatas nii mõneski teises blog.tr blogis nutt ja hala, et miks te teete nii sellele armsale lihtsale piigale! :D

t05h4 said...

Noh, nunnukaz on lihtsalt naiivne ja omamoodi isegi huvitav on lugeda, kuidas üks täisealine inimene, kes õpib justkui üsna keerulist asja koolis, ei jaga ikka vašpee matsu päriselust.
Samas lappasin ka neid tema sõbrannade blogisid (need, keda ta ka oma profiili alt jälgib) ja nad on ikka kõik siuksed uulud, iga nimisõna taha topitakse -kene ja sisu on ka täpselt selline, et päike paistab, ilm on ilus. Dokumenteeritakse iga oma peeretus ja siis filosofeeritakse, et kas sellest pussust nüüd kliimasoojenemist karta on. Ei puudu ka sõnavõtud menstruatsiooni ja tohutu armastuse teemadel. Samas postituses kusjuures. Nad on sellised ohutud hullukesed ja ma ei tahagi et nad oma blogi kinni panevad. Meelelahutus peab olema. Samas ravivad mõned neist kunagi inimesi ja mõndade töö tagab lennumasinatele sidepidamise. Seega riäliti tšekk kuluks neile kõigile ära :)
Aga see täna mainitud blogija on lihtsalt näide nõmedast ja lollist inimesest, kes on ühelt poolt nii ennast täis, et halb hakkab ja teisest küljest jällegi on tema enesehinnang nii madal, et ta on nõus mingi lohvi armuke olema. Sellest hakkab ka halb. Huumorit sealt palju ei leia ja võtke seda kui kurioosumit ja õpetlikku näidet jopskitest, kes meie seas ringi liiguvad :)

Anonymous said...

Täiesti uskumatu kuidas sa siukest sitta üleüldse lugeda viitsid.

GS

Birks said...

ASPIkutest. Jeah, lahe on omada mõnda RHK-10s leiduvat F-i.See ju ometi teeb inimese nii huvitavaks. Ainus F, mida sellistel diagnoositakse on F10-F19 peatükist.

leila said...

Noh, see tema madal enesehinnang... Ma arvan, et tema näeb seda pigem selles võtmes, et näed, õpin tarka asja, olen nii kaunis, et mehed kogu aeg kingivad lilli ning olen lausa nii äge, et suutsin ühelt abielunaiselt tema mehe ära võtta.

Ma ei saa sellest aru, et mis valu on seda kõike netti kirjutada. Kui ikka kirjutad, et musi tuli esmaspäeval külla ning ütles oma naisele, et läheb trenni, siis oleks päris põnev abikaasal kogemata seda lugeda, et oot-oot, kõlab tuttavalt... Ju siis nii palju tarkust pole, et salaja oma asja ajada.

Anonymous said...

Ah jah. mInu varasem lemmik oli Elise-Hola. Kahjuks pani ta oma blogi kinni. Aga jah, usuhullud on need kõikse lõbusamad või kuidas kellelegi. Nunnukat või mõnd muud huumorit loeks hää meelega a kõik salatsevad nii hullult et kuskilt ei saa jälile.

t05h4 said...

Noh, olgu, aga lugege siis õhtust nunnukat ka. Käisin just vaatamas, et on inspiratsiooniga üle kurgi saanud. Põnev igatahes.
Pange "tsewsiram" tagurpidi plogspotti ja olete kohal. Hüva kraam (Y)

Anonymous said...

Kui ma nüüd seda blogi iga päev 500 korda klikin kas see pannakse siis kinni? :)

GS

t05h4 said...

Ei, Göran, sellega on nagu e-valimistegagi. Helistab sulle interneti direktor ja seletab asja veelkord.

nadja said...

oioi. üle kolmesaja kliki tänase päeva jooksul? päris hea tulemus.
jutt siis lingitud blogist - i think she suspects something:D

Anonymous said...

mnjaa. see tekitab sellise tunde nagu peale pikka teaduslikku tööpäeva cosmopolitani lugeda. Ma üldiselt katsun igasugu uugude plogisid mitte sagedamini kui kord paari päeva takka klikkida, sest a) nad on grafomaanid, aga iga päev vast ei kirjuta
b) äkki tõesti häbenevad tähelepanu.
Siiamaani kõikse napakam uugu eesti netis on ikkagi Antti Loodus.