Monday, March 7, 2011

Kohustuslik valimispostitus

Selleks korraks siis Riigikogu valimised tehtud. Läks nagu minema pidi ja sisulise poole pealt ei ole mul erilisi kommentaare anda. Oma hääle andsin õigele erakonnale ja ei ole seda kibedat maitset suus, et näe, käisin valimas ja sittagi tolku pole. Hea tunne on hoopis, et tänu minule sai keegi sooja koha Toompeal ja päris hää leiva neljaks aastaks lauale.
Kummitama jäi Enn Eesmaa kommentaar kesikute valimispeol, et juba täna õhtul alustavad mõned parteid ettevalmistustega järgmisteks valimisteks. Ja sellest johtuvalt üks ettepanek ka - tehke valimised laupäeval või kui mingil põhjusel ei saa, siis tehke valimistejärgne päev vabaks. Krt, ma tahan tähistada, võitu või kaotust, vahet pole, ma ei taha tulla pohmakaga tööle. Uskuge mind, see tõstaks valimisaktiivsust kõvasti ja rahval oleks ka palju parem meel kui pärast sedelikese kastipoetamist saab kuskil kirmaskil mõnuga jalga keerutada, ekraanil jooksvatele protsentidele kaasa elada ja saabuva rikkuse puhul ka uued SMS-laenud omale kaela võtta.
Praegu oli nii, et poliitikud laaberdasid ja pööbel sättis ennast tööle, et austet rahvasaadikutele ikka maksurahast palka väljateenida. Ebaaus!

2 comments:

Anonymous said...

Mul on sama ettepanek. Pööbel ei taha esmaspäeval vahtida kivistunud pilgul ekraani. Ja pööbel ei taha mitte hoolida, mis tulemused olid. Sest pööblit huvitab. Aga kui sul on nii sitt olla, siis paratamatult sa ei suudagi hoolida.. Loe: mul on tuumapohmell :)

t05h4 said...

Ma arvan, et see erakond, kes valmisjärgse vaba päeva läbi suudab suruda, võidabki järgmised valimised.