Thursday, January 13, 2011

Old as hell

Käisin täna mööda linna asju ajamas ja mõeldes kõigile nendele idiootsetele blogidele, mida tänapäeva noored inimesed peavad, vaatasin ka linnapildis ringi ja teate, mis tunne mul tuli, ma tundsin täna esimest korda, et ma olen päriselt vana. Nagu nii vana, et ma täie tõsidusega kasutaks väljendit "Aga omal ajal kui mina veel noor olin..."
Tõesti, vaadates neid tänapäeva noori, mõtlen, et nemad pole ikka pooltki sellest näinud, mida mina oma eluaja jooksul kohanud olen.
Siseruumides käiakse mütsiga, tere ei öelda...krt see mütsi-teema jääb mulle arusaamatuks. Ma mõistan, et külma ilmaga on oluline pead soojas hoida, aga naahui seda toas peab kandma? Ja moekamad lontrused käivad isegi suvel talvemütsiga. Miks? Omal ajal kui mina noor olin, sain ma piku kaalikat kui ruumi sisenedes mütsi ära ei võtnud ja krt need talvemütsid olid nii karmist villast kootud, et isegi talvel ei taht väga pähe panna...kui just -25 kraadiklaas ei näidanud. Ja noored neiud! Miinuskraadidega kappavad tutid paljad mööda linna ringi, ise veel tulevased emad. Kurat, mida minu silmad veel nägema peavad.
Mina mäletan aega kui leib maksis 20 kopikat ja oli tegemist, et poest vorsti osta. Aga mis tänapäva noortel viga? Jõlguvad oma lohvakate pooleperse pükstega karjakaupa, sõidavad ratastega laudadel, sodivad värviliste dihlofossidega seintele ja kusevad trepikojas prügišahtidesse. Jaah, nagu sõbralikus naaberriigis öeldakse - старость не радость. Kadeduseuss närib...

15 comments:

olevait said...

kurat peab täiesti nõustuma. eriti ajab mul kaki mulksuma siis, kui mõnes söögikohas mingi kuradi pederast õgib müts peas. tahaks kohe püsti tulla ja kiire liigutusega kuklast müts supikaussi lüüa. elementaarne viisakus on tänapäeval kadunud.

Anonymous said...

Ei tea küll, kui vana austet sissekande kirjutaja on, kuid minul tekkisid sellised mõtted juba gümnaasiumi lõpuklassis. Nii ma ei mõtle, et küll ma olen vana, pigem, kuidas küll minu vanemad mind kasvatanud, et ma nii välja kukkusin, samas kui teised endaealised teistest emotsioonidest enam pettumust välja kutsuvad.
Pean kindlasti märkima, et nii "vana" ma ka pole, et ainult emaga kodus istuks ja telekat vahiks - klubipidutseda ja muid "noore-inimese-asju" meeldib teha mullegi.

Kapionanist, 21

Koomas Toomas said...

Lapsed-lapsed ...
:D

Muidu arukas jutt, saab kaasa noogutada.

Eris said...

Nüüd sa kõlad nagu vana joodik :) Vähemalt minule soiuvad 99% bussipeatuses istuvatest joodikutest täpselt sama juttu:

1. Austust ei ole noortel.
2. Noored ei tea elust midagi, sest nad ei ole vene sõjaväes hambaharjaga peldikupõrandat küürinud.

Aga ausalt öeldes tundsin ka mina ennast hiljuti vanana, sest tänapäeva noored ei tea, mis on U2 ja Madonna, ja mina ei tea, kes on Jonas Brothers ja miks ma pean tema (nende?) lugusid oma klaveriõpilastele õpetama.

Anonymous said...

Zjuuke kole lugu võib ju juhtuda, et kui see naislapsuke kogu aeg üliseksikalt kõigi võimalike potentsete isaste jaoks pildi peal ei ole, siis keegi ei annagi talle ju nikku :) Ja kuidas ta siis ära elab ja kust raha saab?
Ja sa vana peer vist oled ka nii ajast maha jäänud, et ei tea, et tänapä kenakesed palkavad endale mingi mõrra titendusega tegelema, sest nemad peavad ikka surmani ainult seksikad olema ja igast asendist iga kell andma.

Anonymous said...

Sattusin ükspäiv olude sunnil Taskusse. See oli ikka valus vaadata mis kaader seal ringi tšillis ja hängis... Kirjutan arvamusavaldusele alla.

GS

Anonymous said...

ma ei julgend mäkki minna, sest kartsin, et need kurjad pubekad söövad mu ää

vana naine

Absolutely Fabulous said...

Noh, ja kui siis temaatilisi blogisid lugeda, et millest Eesti tulevik mõtleb - nad ei mõtlegi mitte millestki. Peale söömise, sittumise, hängimise ja riiete, ofkoors.

t05h4 said...

Sa tahtsid kindlasti öelda - mütsiga söömise.
Nagu Olev juba ütles...viisakust pole, isegi elementaarset mitte.

Tuukan said...

Kamoon, need on ju va indigod. Te, vanad lubikad, ei saagi neid ealeski mõistma. Lugege võrgust, kuis nendega käituma peab.
Neist tasku omadest tuleb mööduda pilk kindlalt ette suunatud ning maxima kilekott kindlalt käes.

dr Baarmän said...

Kuulge, kaasvanurid - kes teab, mis võiks olla Monastirskaja Izbaa analoog tänapäeva noorte ringkondades?

Koomas Toomas said...

GHB

t05h4 said...

Geebekas on hea pakkumine :) Ma oleks lauaviina pakkunud. Reedel mingid tüübid jõid pargis limmariga segamini ja tundub, et maitses miinuskraadidest hoolimata. Aga GHB ja GBL on ilmselt palju rohkem tänapäeva noorte joogid. Lauakat joob pisut vanem põlvkond.

dr Baarmän said...

Kas narkotsi hinnad on siis tõesti nii alla roninud, et vana hea alkoga enam välja ei konkureeri?
Vanasti oli ikka nii, et noor organism kannatas kõik välja, peaasi, et odav oli ja purju tegi. Ei usu hästi, et nüüdki eriti teistmoodi on, nii et see lauaviin + limps variant võib kärada küll.

sk said...

Izbaa on endiselt olemas, Maximast saab. Peabki vist mõned ärksamad noored välja õpetama.
(Maximas on Agdam ja 777 ka olemas, aga need on valed - leedukad pakuvad nende kaubamärkide all mingit süütevedelikuga tembitud kolmanda kategooria puuviljakääritist, mil päikeselisest Bakuust pärit naftalaigulise viinamarjapeediga midagi pistmist pole.)