Käisime eile kinos.
Filmi valisime kahekesi, aga tugevama õigusega surusin läbi midagi kunstilisemat kui The Tourist. Nõudsin, et ilusal hardal pühapäevaõhtul peab vaatama midagi muud kui seda, kuidas keegi lendavat helikopterit mürsuga pillub ja siis selle mürsu plahvatama tulistab. Aga. Ma olen peenema meelelahutuse nautimiseks ilmselgelt ise ka liiga suur mats.
Üks mu sõber. Nii. Sa saad aru, et tegu on Eesti Filmiga, kui
*kolme lause ütlemiseks kulub viis minutit
*terved pikad dialoogid koosnevad põhiliselt reavahelistest ohetest ja tähendustest tiinetest vaikustest
*korduvaks motiiviks on puuladvad
*korduva motiivi näitamist saadab klaverimuusika
*kaamos! kaamos! KAAMOS!
Filmi peategelane olevat Tartu. Kahjuks film ilmselt ainult süvendas tallinlaste veendumust, et Tartus elavad hullud ja hipid, aga noh, Kivastik on ennegi veidi mööda pannud, näiteks arvab ta, et Urmas Raag on hea ratsutaja. Vähemalt Aarne Üksküla oli tore kui grumpy old man, kellel on teda ümbritsevast trianglist ilmselgelt ilgem koblakas, aga kes ei suuda tüüpilise eestlasena ennast piisavalt selgelt verbaalselt väljendada, ja seetõttu peab taluma igasuguseid headsoovijaid ja niisama poolemeelseid.
Ühesõnaga, järgmine kord ma vist filmi valida ei saa.
P.S Karu kadus ära, karu kadus ära - see karu kadus tal pool aastat tagasi ära, ostke talle uus siis tramaivõi.
8 comments:
nagu ma aru saan, siis on tegu tavalise "hea" eesti filmiga :)) tegevusetus ja "tegija kõrge kunst", millest "tavavaataja" ei peagi aru saama.
Eesti filmid ongi sitad. Tammutakse endiselt kusagil 90ndate teleteatris.
Teatril ja kinol ei osata vahet teha.
Võime end lohutada, et keskmine Põhjamaa film on samasugune. No ok, huumorit on rohkem, aga kaamos ruulib seal sama masendavalt. Kõik on ilge kunst ja sinine värv oma kõigis toonides on ainutunnustatud värvus.
Võin lohutada, "Turist" pole kah suurem asi meelelahutaja. Tuim, vaikne, pingutatult "intrigeeriv" tiksumine algusest lõpuni, filmi puänt on selge hetkest, mil Jolie ja Depp rongis kohtuvad.
Kinno sellepärast küll ronima ei pea.
Sügisball oli küll hea film...arvasin isegi, et eesti kino verstapostiks sellel aastatuhandel jääb "Tulnukas", aga vaat mitte.
Sügisball on kõva asi.
Ma mäletan sügisballist aind seda stseeni, kus noorem Eelmaa Tennossaart ja Valdmaad pani ja siis joll rippus külmkapist juua käis toomas.
Millest see film oli muidu? Elust Lasnamäel?
Olen küll kultuurilemb.
ee..jaaa.
Indiviidi üksilduse suhtelisusest keset urbaniseerunud tegelikkust,
unustamata ka objektiivse reaalsuse võimalikke subjektiivseid aspekte.
Läbi kaamoseprisma muidugi.
Jäta meelde: väntvõll!!
Tuukan, ma väldin arvustusi, mis selliseid sinu poolt viimati kirja pandud lauseid sisaldavad, nagu tuld.
Ilmselt kirjutab neid sama inimene, kes leidis, et "Antikristus" on tundlik armastusdraama, mitte porno-gore. Eks von Trier tea ise paremini, kui geniaalne ta ikka on.
;-))
Arvustusekeel on lahe.
Kui mulle va teravat anda, võin rääkida ka paradigmadest.
Zeitgeisti ei tasu unustada.
Post a Comment