Thursday, February 17, 2011

No tervetuloa, ma ütlen

Mõtlesin just viimati pubis istudes oma elu kõrghetkede üle. Noh need on need hetked, situatsioonid, südmused, kus mind on vallanud selline ülev ja soe tunne. Neis kõrghetkedes olles tead, et sündinud on ajalugu ja see, mis juhtus, jääb pikaks ajaks sulle meelde ning ka sinu lapselapsed kuulevad sellest kindlasti rohkem kui üks kord.
Minu elus on õnneks selliseid ajaloolisi asju juhtunud palju - alates sellest kui ma ülemaailmsel keeleolümpiaadil noorima osalejana kogu padajanni kinni panin ja maksimumpunktidega kuldmedali koju tõin, lõpetades mälestusväärse folgiga, kus magav sõber Šwamm põlevas ratastoolis Viljandi mäest alla veeres. Hetki on tõesti erinevaid ja emotsioon on peaaegu alati üks ja seesama. 
Viimane mälestusväärne hetk oli romantiliselt kruiisilt saabudes kui linnaruumis ümberpaiknemiseks oli käšši tarvis ja mu naine pangaautomaadist taksoraha võttis. Meie peres on naine rahakraani juures. Ma seisin niisama loiult automaadi kõrval ja toetasin seal oma pohmas pead kui ühtäkki ilmus mu naise seljataha juba varemgi siin blogis mainitud lemmik-dumbass-blogija kõiges oma hiilguses. Küsite, kuidas ma ta ära tundsin? Tundsin ära tänu sellele, et igas fkin postituses on lolli jutu kõrval ka viis lolli pilti samast lõustast ja kui rohkem kui kaks korda blogi külastad on eluks ajaks nägu meeles.
Ühesõnaga oli väga ülendav kohata inimest ka päriselus.
Kas teie elus ka mõnda sellist ülevat hetke olnud on ja kas tunnete mõnda staarblogijat ka päriselust?

5 comments:

Anonymous said...

Pakuksin välja hankida oma ellu veel üks mälestusväärne sündmus ja tulla pühapäeval suusatama. Garanteerin, et jääb meelde.

GS

Rents said...

Ma olen Toshat ja AbFabi baaris näinud, kas see loeb? Või peavad need blogijad olema nii nägu kui perset blogis eksponeerinud? Purjus Birxi olen ka näinud, aga tema kohta kehtib sama küss.

Absolutely Fabulous said...

Göran, millal sa aru saad? Me oleme tavalised joodikud. Õue "sporti" tegema läheme siis, kui päike mahedalt paitab ja kassid põõsastes sahistavad ja rohus nurru löövad. Mitte miski ei aja normaalset inimest miinus kolmekümnega kuhugi metsa, kepid käes ja lauad all. Sellise ilmaga võetakse toas õlut.

Birks said...

Ma ei tea, kas Eesti mastaabis on üldse olemas staar-midagi. Ma isiklikult ei sooviks kunagi olla tähistatud sellise halvamaigulise eesliitega.

Aga blogimaailma kurikuulsustest olen jooksnud kokku vendade Tühismaadega.

Credo said...

ma ei saa öelda, et ma krokut tunneks (tuntakse ikka siis kui suhu võetakse) aga ma tean seda staarblogijat.