Friday, February 25, 2011

Kiire nigu litsil laadapäeval

Mõtlesin kirjutada valimistest. Et mis nad minu jaoks tähendavad ja kuidas ma ikka hoolin Eesti tulevikust. Hakkasin postitama, aga siis lugesin veel korra üle ja tuli mingi ilgem poliitanalüüs välja. Ei old seal midagi tarka ega sisukat ja tegelikult on ju venelastel päris andekas valimisteemaline komöödia juba 2007-ndast aastat olemas (День выборов) ja selles filmis on bändilt Leningrad üks väga lühike ja tabav kokkuvõte kogu sellest valimisasjast. Pealkiri ütleb juba kõik ja mõttega olen ka 100% nõus:

Kõige suuremad piidrid kõigist on need kuradi poliitnoored, kes meil hoovis parkimispederastiat korraldavad. Seal majas, kus me õnnelikult naise ja paksu kassiga elame, on parkimine hoovis korraldatud nii, et kohad on korterite vahel ära jagatud ja poliitkontorile pole maalapikest eraldatud. Arusaadav, et edukaks agiteerimiseks on parasjagu manti vaja, mida kukil kohale ei vea ja peab autoga tooma. Ja autoga tuues ongi dilemma käes - kuhu parkida? Õigem oleks isegi öelda peatuda, sest kauba peale ja mahalaadimisaega nimetatakse mo meelest tehnilises kõnepruugis peatuseks.
Mina kui loogiliselt mõelda üritav inimene läheneksin asjale sedasi, et kuna niikuinii kõik kohad on võõrad, siis peatuse teen vabalt valitud tühjal kohal ja kui juhtubki inimene samal ajal koju saabuma, siis on tal väike viivitus, aga lõppudelõpuks saavad mul asjad aetud ja temal pargitud. Noored poliitikud on samas valinud diplomaatilise tee ja pargivad nii, et kellelegi küll personaalselt liiga ei tehta, aga tänu mingisugusele puuduvale loogikaneutronile ajus ja väärakale ruumitajule, suudetakse auto jätta keset kusemist nii, et SEITSE kohta on kinni pargitud.
Sellist m*nninäitust ikka annab korraldada! Ma üks kord juba juhtisin seltsimeeste tähelepanu, et võiks kuidagi sõbralikumalt parkida. Jutt tuli vastu nagu ikka oh, et me korraks parkisime ja hullult vaja ja mida veel. Tra korraks on tänaval ka tasuta. Parkimisaja alguse tähistad ära ja ongi korraks na haljaavu. Aga selge see, et kui su "korraks" tähendab kahte ja poolt tundi (ma ju näen aknast, kaua see korraks tavaliselt kestab), siis on odavam olla ahv ja kogu majarahvas kinni parkida. Nagu vanad riigikogulased juba - muudkui valetavad silma sisse ja häbiraasugi pole. Ja vähe sellest - nädalapäevi hiljem, saabun mina koju ja jälle samad londid samasse kohta parkimas. Autost väljuva ahvi suust kõlas veel lausekatke "...üks kord juba oli siin probleem" ja siis ta nägi mind ja hakkas peale see "me ainult korraks" ja "kohe lähme minema". Mis sa sellise asja peale teed? Ei hakka ju naisahvile molli ka sõitma ja võõrast vara rikkuda on ka ebaseaduslik. Sõnadest ilmselgelt ei piisa. Tegelikult ei tekita sellised asjad minus kuigi pikka viha, joon ühe õlle ja olen jälle kiisu. Aga kui mu naine saabub koju üleni pissed off, sest idiootide pärast ei saa hästi autot parkida, siis temal kestab see viha terve päev ja lõpuks olen mina ainuke, kes selle tõttu kannatab. Nii et andestust siit ei tule ja minu ja usun, et ka mu naise hääl läheb mõnele konkureerivale erakonnale. Pahardite nime ei hakka siin nimetama, aga võin vihjeks öelda, et algab r-tähega ja ei ole Rahvaliit.
Ilmselt ka nendel valimistel valin jälle näo järgi. Minu ringkonnas on üks tüüp täpselt nagu Meremehe pohmellis teisik. Merekas on lahe vana ja tänu sellele saab minu hääle tema teisik. Tore on kui vaatad telekat, näed rahvasaadikut ja kohe meenuvad baarides veedetud kaunid ajad ja lood kaubanduslikest avantüüridest Aafrika rannikul. Õnneks pole olukord veel päris lootusetu :)

2 comments:

Absolutely Fabulous said...

Maiteagi, kas õnneks või kahjuks jäi ml kõige suurema vihaga kirjutamata retoorilist laadi sildike "Kas sa oled IDIOOT või,et niimoodi pargid?"

Minu idee on, et nad võiks parkida minu kohale, lasta hakkidel ennast nende auto peale ära tühjendada, ja siis enne minu tulekut ära minna.

Tuukan said...

;)
Vaata endasse.
Kui sa ei saa muuta reaalsust sulle sobivas suunas -
muuda ennast reaalsusega sobivaks.
Astu r-parteisse.
Kohe näed, kui õiglane, tore ja harmooniline paik on maailm.