Monday, February 14, 2011

Kohtumine tundamtuga - sõbrapäeva eri

Jätkates varakult lahkunud shutupsherlockist tuttavaks saanud traditsiooni, jagan teiega oma tänahommikust vestlust ühe mehega tänaval.

Seisin oma soojeneva auto kõrval ja tegin hommikusuitsu. Ilm ilus, päike paistab, sõbrapäev. Mööda tänavat läheneb üks habetunud (lähemale jõudes selgub, et oimukohast ka väheke veritsev) vanem härra. Juba eemalt hakkab mees kisama:

"Ma saan su kätte, tüdruk! Ma saan su kätte!"

Nojah. Täiesti võimalik, et saabki. Mul on suhteliselt libedad ketsid ja kes see ikka hommikul vara niivõrd eeskujulik sprinter ongi.

Ütlesingi talle siis, et "Ahsoo".

Seejärel märkas mees, et ma teen suitsu ja hakkas selle kallal võtma. Noorus pidavat ära minema ja sada häda. Mitte midagi, mida ma varem poleks kuulnud ja soovitasin tal mitte minu pärast muretseda. Näis, et tal võiks endalgi muresid olla.

Lõpuks läks mees ikka edasi, aga siis pöördus ringi ja kisas mu poole sõdantlõhestava häälega:

"Kes sind tahab sedasi kui sa vana oled!!!!!???!!!"

Ei tea jah. Igatahes head valentinipäeva!

2 comments:

t05h4 said...

Haha :D Love is in the air :)

Anonymous said...

hea, kui kaaskodanikest niimoodi hoolitakse!
MQ