Sunday, June 19, 2011

Usk, lootus, armastus

Minu viimase aja lemmiktegevuseks on diivanil vedeleda ja Biggest Loserit vaadata, ise samal ajal õlut juues ja midagi head süües ja itsitades, kuidas sealsed morbidly obese paksud oma paksusele mingeid ulmelisi põhjuseid leiavad. Prevaleeriv on muidugi mingi elus aset leidnud suur draama, mille tagajärjel eluisu vähenes, aga söögiisu seejuures imelikul kombel kasvas.
 Siiski jääb minu lemmikuks naine, kes leidis, et ilmselt on jumal just tema jaoks selle saate teinud ja talle selle võimaluse saatnud. Jehooval on kas sitaks igav või prioriteedid absoluutselt paigast ära - maailm reostub ja pool maailma nälgib ja tema muretseb mingi ilmselgelt mitte niiväga nälgas oleva tahtejõuetu eide pärast.

2 comments:

Liis said...

Amen.

Rents said...

Ma mõtlen ka alati, et kui mul eriti sitt päev juhtub olema, ostan ma megaburksi ja lähen Kaalujälgijate maja ette seda sööma, et näha, kuidas ühtviisi vihased on nii paksud kui anorektikud.