Friday, June 10, 2011

AbFabi naiseabi

Viimasel ajal on silma  jäänud huvitav tendents. Igas vanuses igavesti üksikud mehed, kes lihtsalt ei leia omale naist. Ehkki neil oleks nii palju pakkuda. Ainult et keegi ei näe seda. Otsustasin neid mehi siinkohal vana ja kogenud naisena veidi aidata. Kes ennast ära tunneb ja minu käest küsima tuleb - ärge muretsege, ma valetan, et jutt ei olnud kindlasti kohe teist.

1. Sõnasta oma eesmärgid.
Kõik mehed jauravad alati, et tahaks niisama ükskõik missugust naist, aga kui uurima hakata, selgub, et tegelikult peab esimese poole tunni jooksul selgeks saama, mitut last ta tahab, kus linnas ta elada tahab, mis keha rasvaprotsent on, kas ta teab, et üte eraldatakse komadega, jne jne. Mehed! Teie esmane eesmärk ei ole kuskilt kõrtsist mingi wonderwoman koju lohistada. Teie eesmärk on ükskõik mis naine rajalt maha võtta. Ka soovitan kriteeriumiteks seada mitte mingi saavutamatu "nägu 9.5 punkti ja perse 10 punkti ja tissid 9 punkti". Suure tõenäosusega te ise ei ole Erki Noole kehaga, Einsteini mõistusega, Dylan Morani huumorimeelega ja Gandhi maheda iseloomuga. Kui ikka aastaid rääkida, et muidu oli kobe naine, aga naba oli vale kujuga, siis hakkavad sõbrad sind lõpuks salahomoks pidama.
Niisiis: seadke endale natuke madalamad kriteeriumid. Umbes et "naissoole omaste sugutunnustega, selles eas, et seksi eest vangi ei panda, ja kaalult mitte päris OMGIMTU-kategoorias*". Uskuge mind, sellise naise ikka leiab. Kui need teid ka ei taha, siis on asi veidi kahtlane ja mina teid aidata ei saa. Kui need teid kiireks kepiks tahavad, siis vb lõppeb ära see neitsina suremise paanika ja pidev kihelus püksis, ja edaspidi saab rahus mõne perspektiivikama naise järgi ringi vaadata.

2. Kust naisi leida?
Naisi leiab igalt poolt. Aga kuna teie standardid on suht madalad ja stsenaarium näeb ette, et üks või teine osapool peab vastassoo esindaja eelnevalt ilusaks jooma, siis soovitaksin kohti, kus inimesed joovad. Jällegi, ärge hakake midagi eelarvamuspõhiselt välistama - ärge põlake ära Pirogovi (vaesed hipid!), ööklubisid (lollid piffid!), raamatukogu (vaesed nohikhipid!) jne.

3. Aga kui ma ikkagi tahan seda päris erilist naist kogu eluks?
a) ära maini seda talle esimese poole tunni jooksul, jääb veidi creepy mulje
b) vt punkt 1 märkused naba kuju, koljunurga, tisside suuruse ja kirjaoskuse kohta
c) ma saan aru, et mida noorem piff, seda kenam ta pildilt paistab, aga enda vanusest hoolimata palun üritage jääda selliste küpsemate üle 20-ste juurde. Jõle kurb on vaadata, kuidas mingi 17-aastane laps täiskasvanud meest mingi aeg tillitab, nii et see hakkabki uskuma, et voh siit kuni surmani.

4. Aga kui mulle vägisi tundub, et ma olen kingitus inimsoole, aga ükski naine ei taha mind, sest naised on tropid ja ahvid kõik? No comments.

Also, kui keegi hakkab kommentaarides seletama, et miks ma olen kibestunud ja kas ma olen kole ja ärgu ma üldistagu, siis üldistan kui tahan, mul on nagunii õigus.


*OMGIMTU - Oh My God It's Moving Towards Us

11 comments:

Rents said...

Laigin. Ja kui viitsiksin, lingiksin kohe oma temaatilist postitust. :D

MQ said...

HAAAA HAAAA HAAAA :D

Ma mitte ainult ei tundnud end ära, vaid arvan, et see jutt räägibki ainult minust. Ei tule ma seda küsima, tean niigi :D:D:D

No okei, võibolla 4. punkt täpselt sellises sõnastuses ei ole päris minu pihta :D

algul arvasin, et omgimtu = oh my god i might throw up

aga põhimõtteliselt sain taas kord vastuseid küsimustele, mida ma ei jõudnud küsida, nii et mingi kõrgem jõud on tõesti olemas.

MQ said...

Ma muidu pean ennast Erki Noole mõistusega, Einsteini huumorimeelega, Dylan Morani maheda iseloomuga ja Gandhi kehaga meheks.

Hipid ja nohikud meeldivad väga hästi, peab jah selle ööklubi-kõrtsi-piffi eelarvamusega ka veits tegelema.

sk said...

Miks sa nii kibestunud oled, kas sa oled kole? Ehk ei peaks nõnda üldistama?

dr Baarmän said...

Oot-oot, mina mäletan ikka, et kõiksepealt pidi mehepoeg saama hea hariduse, siis mõned aastad tööd rügama, mammonat korjama ja ühiskondliku positsiooni saavutama ning alles pärast seda võis mõelda sellele, et mõne karske ja tagasihoidliku neitsiga tutvust sobitada, aastake-paar kurameerida, tütarlapse isalt neiokese kätt paluda, misjärel võis juba osta teemantiga kihlasõrmuse, sobilikus, soovitavalt romantilises interjööris põlvele laskuda ning tütarlapsele (või noh, mis tütarlaps ta pärast sihukest solgutamist enam niiväga oligi) pidulikult abieluettepanek teha. Enne pulmi ning papi poolt sõnade pealelugemist ei tohtinud muidugi seksile mõeldagi ja ka pärast laulatust võis keppi teha ainult arvukate järeltulijate soetamiseks.
Võib-olla on mul liiga vanamoelised vaated, aga MINGISUGUSED väärtused peavad selles räpases ja moraalivabas maailmas ikka säiluma ka! Ei mingit seksi väljaspool abielu! Ja abiellutakse ikka süütult! Tõeline armastus ootab!

dr Baarmän said...

Ja siis veel muidugi see kole joomine, mis ikka ja jälle toob kaasa juhuseksi, suguhaiguste leviku, soovimatud rasedused ning üldise moraali ja kõlbluse languse. Kas niisuguseid väärtusi jagamegi meiie tublidele, karsketele noormeestele, kellest peavad kunagi saama tublid pereisad, ühiskonna lugupeetud liikmed, isamaa kaitsjad? Kuhu me niimoodi välja jõuame, ah? Kas me sellist Eestit tahtsimegi?

Hola Padre said...

Mine kalla jooke Pirol... :)

Anonymous said...

Ma ei tunne ennast üldse puudutatuna. Kuigi teema on mingil määral aktuaalne küll. On kriitiline aru saada, et see, et TEOREETILISELT on kõik kätte saadav, ei tähenda, et kõik ise kätte jookseb. See jutt, et ilu on vaataja silmades on täismöga, ilu on kuldlõige. Igaüks näeb oma vaatenurga alt, aga see ei muuda fakti, et ilu ei ole subjektiive vaid on objektiivne, ning kui sellest aru saadakse, siis saadakse ka aru, et kui tahetakse jõusaalikehaga paarilist, siis tuleb ka ennast samale tasemele utsitada.

Klassikaline näide inimestest kes sellest aru ei ole saanud on 40 aastased naised kes on kogu oma nooruse pidutsemise käigus joonud ja suitsetanud pööramata vähimalgi määral oma nn hinge harimise peale tähelepanu, ning üks hetk avastavad ennast 20 aastat vanema kortsus näoga ja täiesti tühja kestana.

Anonymous said...

Enamasti on seal jah, selline aspekt juures: http://www.fugly.com/pictures/19189/gods_gift_to_women.html

Tuukan said...

Ei viitsi demograahvilist rahvapuud jõllitada, vaid arvan kohe, et vabu naiskodanikke on vist hulkapalju rohkem?? On küll mulje jäänd, et iga viiimanegi peeniseomanik on seksuaalselt rakendatud ja rahul.
Ja kui ei ole rahul, siis asja ravimiseks tuleb sõpradega vabas looduses õlunaadi juua, plaane ja mõtteid vahetada ning - rahulolu saabub!

Holt said...

Loodusrahvastel ehkka nn. paganatel toimus mehestumine valdavalt eeskujudele tuginedes. Isad-onud etc.
Meie tsiviliseeritud ühiskonnas on poisid mitme põlvkonna vältel jäänud vaeslapse ossa: keskid sõdisid, siis ehitasid kommunismi, siis datšasid-eramuid...
Kristlikud (topelt)väärtused jõudsid sotsialismirüpest vabanemisega.. ah see pole vabandus, soomlastel polnud 50 aastat okupatsiooni. Tehnoloogiale tuginevas heaoluühiskonnas puudub looduslik selektsioon. Geneetiline paljunemisvõimalus on absoluutselt seinast-seina mutatsioonidega isenditel. Millise baasi nende järglased saavad, on väga ettearvamatu. Issanda loomaaed peabki olema...
Näide 3.c juurde: mõned aastad tagasi juhtusin suhtlema Mehega, kes muuseas rääkis:" Ise olen 60-aastane, naine on mul 40 aga see on vana, nooremat oleks vaja, 20-nest...". Tõesti oli saanud sarnastest mõõt täis ning värskelt läbiseeditud teemas küsisingi:" 20 aastat vahet on hea isegi, kas arvad, et noorem tuleb su pärast või pärandilootuses. Keda sa petad?". Mehe proteesidki vajusid allapoole ning vestlus lõppes...
Selline massiline enesepettuse tee on ehk kergem valik...mõneks ajaks. Vanadus aga kipub tulema vääga kurb ja üksik.
Ja kehtib mingi seaduspärasus: saad selle, keda väärid.. :)