Monday, June 20, 2011

Pealkirjamäng

Nagu ma juba varem kirjutanud olen, on Postimehe spordilisa alati väga leidlik Kaia Kanepist uute ekspressiivsete piltide leidmisel. Enamasti on Kanepil reket püsti peos, kaelasooned pingul, muskel punnis ja huultelt võib kujutlusvõimet omades lugeda välja midagi nagu "Tra ma löön siin kõik laiaks, raisk!" No ei otsita inimesest selliseid rahulikumaid pilte. Ma tean seda omast käest, ma olen ka väga ebafotogeeniline. Igal keskmisel pildil näen välja nagu tola või siis nii, nagu mul oleks keskmisest teravam ora perses.

Igal juhul inspireeris Postimees Online mind järgmiseks pealkirjamänguks:
Seekordne pilt pärineb siit ja näeb välja selline, nagu Kaia tahaks reketi pintslisse pista:

Mida pakud pildiallkirjaks sina, kallis lugeja?

P.S: ja ei hakka mõnitama. Mul ei ole Kanepi vastu midagi ja teil ka ei ole. Kui on, olge vait.

6 comments:

Koomas Toomas said...

"Kohe teeme pekikuubikuid!"

dr Baarmän said...

"Vaata, Pullerits, täpselt seesuguse ruudulise mustri saavad su intiimsed kehaosad juhul, kui sa oma pläägutamist järgi ei jäta" :)

MQ said...

"fakinJESSS!!!"

Liis said...

"Blame it on the boogie"

kuulitõukaja said...

"Peeglike, peeglike..."

Eris said...

Reket. Ma löön sind näkku.