Friday, December 17, 2010

Now there's a perfectly ordinary english sentence

Kuidas õhtul koju tulla ja post ka kokku korjata:
otsusta, et neljapäeval kõrtsist tulek on parim aeg posti kogumiseks (teisipäeval tegid kasti korraks lahti ja avastades, kuidas reklaamlehed sulle sülle sadasid, sulgesid kasti kiiresti). Haara kõik sulle sülle langenud paberkandjad. Vea need ukse taha. Pilla kõik maha. Ava uks. Korja kõik paberpask piinlikult aeglaselt uuesti kokku. Vii kõik koju ja avasta esikus, et ainus mõttelist väärtust kandev artefakt on korteri eelmistele elanikele adresseeritud kiri. Võitle tungiga kõik ülejäänu selle naabri postkasti visata, kelle postkasti uksele on kleebitud vähemalt kolm "ma ei taha rämpsposti" kleepekat. Lase ta postkasti ainult üks Electroluxi reklaamleht ja üks Kaubamaja reklaamkiri. Jaota ülejäänud vanapaber võrdselt naabrite ja oma prügikasti vahel.

Tuleta meelde, et kolm tundi varem samas kõrtsis kainema peaga nõustusid alastimodelliks hakkama.

Kippis!

6 comments:

piiiia said...

üüü. mulle on kiri!

Anonymous said...

ma olen viimastel kuudel aeg-ajalt postkastist päris-kirju leidnud, nii äge.
rämpspostituse vastu oma käega postkastile kirjutatud palve mind sellest jamast säästa ei aidanud. küll aga aitas väike valge taustaga "ametlik" kleeps. mõtteaine.

MQ

Absolutely Fabulous said...

Ma alati mõtlen, et kuhu krdi kohta see postiljon või kesiganes seda saasta laiali tassib, panema peab need lehed, kui sa oled sinna mingi oma käega maalitud sildikese sättinud, et "mitte minu postkasti". Postkasti kõrvale või? Naabrile? Endal sul on ahi olemas, anna takka selle makulatuuriga.

Anonymous said...

Oi, ääbfääb, Sul on lahe loogika :)

Et kui vanatädi toob kingituseks maitseka seinataldrikute komplekti, siis see tuleb käpelt seinale sättida, mis siis, et jälestad seda kingitust ja see ei sobi mitte? Et see, mida teised tahavad sulle kaela toppida, on seetõttu okei, et NEMAD ju tahavad? Ja su enda keeldumine ükskõik mis kujul ei lähe arvesse?

MQ

Anonymous said...

Lühemalt: mis see MINU asi on, kuhu ta selle saasta topib - MINA seda ei tahtnud ja olen selle kohta isegi viisakalt keeldumist väljendanud. Tühitassimist arutagu oma tööandjaga või kes iganes seda pahna laiali käsib kanda.
MQ

Absolutely Fabulous said...

Sa pead ikka kuhugi ametliku kaebuse esitama, mis ma oskan öelda.