Wednesday, November 23, 2011

Lotokolmapäev!

Ostan kolmapäeva puhul Bingo loto pileti.
Nurkade mäng algab. Esimesed kaks palli lähevad pihta. Olen kindel, et siit seekordne jackpot kukub. Järgmisest viieteistkümnest pallist lähevad pihta viis. Neist ükski ei ole nurk ega isegi mitte diagonaal. Nurkade mängus on juba 240 võitjat.
Vaheaeg. Joonistan piletile karvase jolli ja suvalise punnsilmse suurte hammastega lõusta.
Järgmised viisteist palli. Pihta läheb neli. Neist üks on nurga- ja üks diagonaalipall.
Joonistan piletile teise lõusta, seekord hobuse, ja kirjutan mänguvälja kõrvale hajameelselt "putsi".
Nurkade mängus on üle tuhande võitja. Kõik saavad mõne euro. Irvitan luuserite üle.
Algab diagonaalide mäng. Võitmisest on puudu täpselt kuus palli. Mängus loositakse välja kuus palli. Hindan oma võimalusi, pidades silmas senist mängu käiku ja üldist loosiõnne. Leian, et on täiesti võimalik, et ma midagi ei võida.
Täppi läheb kaks palli, neist üks miskipärast diagonaalil. Teised pole sinna lähedalegi läinud.
Sodin piletile hajameelselt ringe. Loen pileti tagakülge ja avastan, et Eesti Lotol on õigus võidu korral mu andmed avalikustada. Muutun murelikuks. Ma ei taha, et kõik teavad, et ma lotomiljonär olen.
Algab täismäng. Jackpoti võitmiseks peavad täppi minema järgmised neli palli. Mul on võidust puudu 11. Jackpot jääb järgmiseks korraks. Loosimise lõpuks on täismängust puudu viis palli. Diagonaalide mängust on puudu neli ja nurkade mängust endiselt kaks.
Võitja saab 22 000 euri. Luuser! Mina mängin alati jackpoti peale.

Harjutamine teeb meistriks! Järgmisel nädalal uuesti.

No comments: