Thursday, November 24, 2011

Arengud!

Nii!

Esiteks - püsilugeja Göran toimetas Parveti vaimulapsukese juba täna operatiivselt minuni. Nädalavahetus möödub tihke lugemise tähe all.

Teiseks - homme peaks koos ühe isikuga saabuma Tartusse ka kommentaariumis elavat vastukaja leidnud "Rutsi reis". Nädalavahetus möödub tihke filmivaatamise tähe all. Kes nüüd enam PÖFFile jõuab!

Kommentaarides üles kerkinud ideede kohta veel niipalju, et ma saan aru, et teoorias, jah, on iga inimene kordumatu ja ilus lumehelbeke, ja eks kõigil, ka peamiselt seljakeelikuga mõtlejatel, on omad mured ja koormad kanda, aga oleme ausad - osad inimesed on natuke topakamad kui teised, ja kui nad juhtuvad olema aktiivsed ehk toimekad ohmud, siis on nende toimetusi üsna tore vaadata. See on minu hobi, nii nagu mõnel inimesel on hobiks raha ja tikkimine või maailmalõpuks valmistumine või kätega tšakrate avamine. Katsuge mind mitte hukka mõista, vaid mõista.

Peatsete arvustusteni!

4 comments:

Anonymous said...

Sirvisin natukene seda šedöövrit raamatupoes ja meenutas kangesti automobiilide remondikataloogi - a la kui selle või selle veakoodi viskab tabelisse siis võib viga olla selles ja selles ja vea kõrvaldamiseks tuleb teha seda ja seda. Õõvastav.

Mis puudutab erinevatesse inimestesse siis ühe mu sõbra hinnangu järgi jaguneb inimkond laias laastus neljaks - lollid ja aktiivsed (ohtlikeim inimtõug), lollid ja passiivsed (neutraalne, ohutu, mõttetu), targad ja aktiivsed (kõige väärtuslikum), targad ja passiivsed (neutraalne kuid ressursside ilmne raiskamine).

Häid lugemiselamusi ning kindlasti ootan põhjalikku arvustust sest ise ma seda rülgust kardetavasti lugeda ei suuda.

Austusega
Göran Svensson

Anonymous said...

Kui sa eelistad Rutsi reisi pöffile siis on mul vaid üks fraas sulle öelda: "Mine putsi."

Kogu südamest:
- Kaspar.

Absolutely Fabulous said...

Kaspar, sa vist väga irooniat ja sarkasmi ei habla?

Rents said...

Sorry, ma magasin vahepeal ja olin ämma poolt külastatud, muidu oleksin varem öelnud, et saab ikka. Aga noh, vaata muidugi ja kirjuta siis siin ka, ei pea ma ise vaatama. :D