Friday, March 1, 2013

See ei ole ilublogi

Ehkki see ei ole mingi ilu- või moeblogi (kuigi me oleme kõik väga ilusad inimesed) - sellegipoolest teeksin siinkohal avaliku üleskutse kõigile lastele ja lapsemeelsetele, kes seda blogi lugema juhtuvad. (Ma näiteks ähmaselt mäletan, oli mingi veidi pealtkahekümnene noormees, kes ei suutnud kuidagi skoorida ja kes oma daamedele püksi pugemise luhtunud üritustest aeg-ajalt blogis - no sellisele ja veidi nooremale vanusegrupile). Ja ma saan aru, et see on ära leierdatud teema, aga ikkagi.

Niisiis. See siin on Justin Bieber. Pilt on Daily Mailist.



Justinil ei ole pükse jalas. Ta ise arvab, et on. Aga tegelikult ei ole.

Lapsed. Ma saan aru, et mood, eriti noortemood, on igal ajastul natuke naljakas olnud. Ja ma saan aru, et teid ei huvita see, et püksid-rebadel-käimise-mood pärineb, nagu kõik teavad, Ameerika vanglatest ja signaliseeris seal üsna ühemõtteliselt...no arvake ise, mida. Ilmselt teid ei huvita see ka, et inimesed, kes neid trende loovad ja riideid turule paiskavad, ilmselt peavad peenikest naeru, et kui idiootlikke asju ostetakse ja kantakse. Aga palun saage sellest aru: TE KÄITE RINGI PALJA PERSEGA. Aluspüksid on sellepärast alus.püksid, et neid kantakse riiete ALL.

Ärge käige palja persega. Pange ennast mehe moodi riidesse, okei? Isegi kui te olete nii noored, et veel kuskil karvad ei kasva.

P.S kes on küll a) noor ja b) rumal aga mitte c) imikupükste fänn, siis ärge tundke ennast puudutatuna.
P.P.S ma tunnen ennast hetkel haruldaselt vanana.

10 comments:

Birks said...

Ma saan ka aru, et ma olen vanaks jäänud, kuna ma ei jaga "moodsat" riietusstiili. Minu igavana pet peeve - Retuusid ja lühikesed topid. Mitte üheski kaalukategoorias ei näe see hea välja. Nüüd on uus twist sellel - nahavärvi retuusid. Õudne. Kolmandaks, mähkupüksid -miks? kuidas? miks?

Ma lähen lükkan nüüd rullid pähe, panen kitli selga, haaran tabureti ja lähen maja ette lapsi hurjutama.

Anonymous said...

Pilti vaadates tundub, et pigem on vana kann nende pükste jaoks liiga jämmi. Et ei läinudki üle puusaluu ning mõtles: "Mis seals ikka, loodame, et triipu pole ja paparatsid mind hea nurga alt tabavad."
Aga mina õpetajana olen rahva püsimajäämise pärast väga õnnelik, kuna oma koolis pole ma veel näinud, et mõni poiss nende vahepeal moes olnud ma-õrnalt-mäletan-et-mul-vist-kunagi-olid-munandid-aga-need-kitsad-püksid-on-neist-lahedamad-pükstega käiks. See lollus vähemalt üle läinud. Ja veel! Pampers-pükse pole ka ammu näinud. Nüüd on vaja tüdrukud ka talvel riidesse saada, siis oleks juba päris hea.

Absolutely Fabulous said...

See konkreetne kann võib jah liiga, um, jämmi olla, aga fakt jääb faktiks...
Muide, kes seletaks ära, kuidas need püksid püsivad üldse? Püsti, ma mõtlen? Tõmmatakse rihmaga ümber jalgade ja siis koperdatakse ringi või?

Ma ootan huviga, kas tulevased ajad ja uued tuuled midagi veel naeruväärsemat toovad. Raske uskuda.

Rents said...

A kas Londonis on nii soe siis, et saabki rahumeeli poolalasti ringi lasta või? Või on nii kuum poiss, et tal on igal pool soe?

P.S. AbFab, ära palun homme blogi, et "vaatasime eile Eesti Laulu", muidu ma mõtlen, et sa oled tõesti lolliks ära läinud ja enam tagasi tulla ei kavatse.

Absolutely Fabulous said...

Me muide vaatasime Eesti laulu :D Aga ei, ma ei kavatse sellest blogida, igav oli nagunii ja kõige igavam laul juhtus võitma.

Paula said...

Aga miks neil on kõigil käed taskus? Selleks, et pükse üleval hoida. Kui käed taskust välja võtta kukuvadki püksid alla :)

notsu said...

a äkki on see Louis XIV noorpõlve aegne teema tagasi, et vaja on käia, püksid rebadel, sest siis on näha, et sa jaksad aluspesu osta ja iga mats ei saa seda endale lubada? toona pidi trendika ja rikka noormehe aluspüks välja paistma nii päris pükste värvli kohalt kui ka pükste alumise serva alt.

js kui ma juba moeajaloo radadel olen, siis hea seegi, et tnp liibuvad püksid on venivast materjalist, mõelge, mida tundsid Napoleoni-aegsete meeste munad - siis olid liibukad nahast. handicap-tunnus järsku, "ma olen rauast munadega mees ja väikest pigistamist ei karda".

Anonymous said...

Aga on näha, et tal käsi taskus, äkki ta neid ise hoiab üleval.

Anonymous said...

Abfab ei tea ikka moest kolbigi. Pealmiste pykste v2rvel on kalsoonide kylge kinni 6mmeldud ja trussarite kummiga pysib kogu kupatus pildil n2htavas positsioonis.

Ja p2riselt olen kunagi riia turul n2inud selliseid iluallaritega teksaseid.

Morgie said...

Sa lihtsalt ei oska tänulik olla selle eest, et Just In Piiber ei pea stringe aluspüksteks.