Sunday, February 24, 2013

Headuutaastat!

Täna on Eesti riigile väga oluline päev, seega tegime nagu vastutustundega täiskasvanud teevad, ehk siis sõime sülti, jõime palju õlut, ja vahtisime kaks tundi telekat, saateks kommentaarid laadis "Ihsänd mis kleit sellel eidel on!" ja "Miks ta mundris ei tulnud ä?" ja "Kas sel aastal homosid ei olegi vä?"

Ilus on see haritud inimese elu.

P.S Olen Rentsile mitu korda täis peaga lubanud, et kui ma või mõni mu kolleeg Soome sattume, siis toon sealt talle imehead siidrit Old Rascal (Thatcher's teeb seda). Eile avastasin, et Rascalit müüakse ka Tallinnas Drink Shopis. Vedasin sealt kohe kotikesega rongi peale mitu pudelit. Pärast mitmesuguseid sise-heitlusi (kuidas Rentsile öelda, et mul on talle head siidrit? Mitu siidrit talle anda? Kus ta elab üldse?) võtsin ja jõin kõik Rascalid täna ära. Rents võib ju olla hea sõber, aga kes on AbFabi parim sõber? AbFab ise. Vabandust, Rents. Küll ma jälle Tallinna sattun, siis saad oma siidri. Võib-olla. Ma olen nõrk inimene.

2 comments:

Rents said...

Sa oled ikka lits küll. :D

Koomas Toomas said...

A vada, kui kihvt lits seeeest!