Tuesday, November 22, 2011

Abipalve

Olen ammu tahtnud läbi töötada ja arvustada võtta järgmisi teoseid:

Filmid: "Nõia-Intsu sõber Mait" ja "Rutsi reis ehk Eesti jooma eripära" - mõlemad müügil mh Ujula Konsumis Tartus;
raamat: Villu Parveti uusim vaimne lapsuke.

Sellega seoses mul on paar muret: ma ei saa sellise toodangu eest raha maksta. Käsi lihtsalt ei tõuse tarbima. Neid filme ei ole torrentis ja ma tõesti ei tunne ühtegi inimest, kellelt neid kasvõi laenata, seda enam, et tegelikult on jõle häbi küsida. Aga uudishimu on suur ja arvustuse kirjutaks ka kindlasti.
Sama lugu Parveti raamatuga. Ma tahan teada, täpselt kui mitu korda ja mis kontekstis on naine "spermapeldik" ja kuidas ikka emased endale paremaid isaseid loomi sebida saaks, aga pmt ainus võimalus tundub olevat see raamat poest varastada. Kui kellelgi on, andke teada. Laenaks rõõmuga ja annaks omapoolse hinnangu.

P.S ma mõtlesin siia raamatu promovideo lingi panna, aga sip sip otsite tuubist ise. Elu on näidanud, et mida sitem teos, seda vähem seda reklaamida vaja on, nagunii ostetakse. (Vt ka Twilight jpm)

12 comments:

dr Baarmän said...

Tolle teise filmi torrentilinki olen näinud saidil http://torrentz.eu/ (tuli välja märksõnaga "eesti").
Kui mul õnnestub raamat varastada, siis kindlasti jagan ;)

Anonymous said...

rutsi dvd on täitsa olemas, sealt samast ujula konsumist soetatud.

patsy

Rents said...

Mul on see reisifilm täitsa olemas, isa kinkis mulle sõnadega:"No nii sitta filmi pole ma veel varem näinud, vaata ja ütle, mis sa arvad." Võtsin vastu, aga pean ausalt tunnistama, et vaatamiseni pole veel jõudnud.

Jaanika said...

Kindlasti vaadake Rutsi reisi! See on geniaalne ja joovastav teos. Võimatult siiras, midagi nii ehedat ma pole ammu näinud ja räägin seda päris ausalt. Kustumatu mulje jättis. Raske on end paremaks pidada, kui saad aru et sinugi elu võiks hetkel samasugune olla - nende poiste 'rumalus' on puhtalt ühiskonna & iseloomu kleepuvuse vili - püüavad nad isegi oma eluviisile õigustust leida, arutledes üsna siiralt elu & olemise üle ühes kindlas stseenis.

Absolutely Fabulous said...

Krt, see on lausa mingi kultusfilm. Kõigil on või kõik on näinud.

Rentsi peale jään lootma seega.

Ray D. Noper said...

Raisk. Tahan ka näha. Rents, saadad ringile ?

Tuukan said...

Vbl hea omanik laeb kuhugi torrenti üles?

Anonymous said...

Palun mitte vaadata rutsi reisi. See on lihtsalt häbiväärne saast. Jõmmlus 9001 ja muud ei midagi.

Anonymous said...

Jõmmluse taga on ikkagi reaalsed, füüsilised inimesed oma hinge ja probleemidega. Nad sõidavad põhimõtteliselt läbi ükskõiksuse tühermaa nagu sõidetakse läbi Limbo või nende endi isikliku Põrgu eeskoja. Ei tasu nii lihtsakoeliselt asju näha, muidu ei saa maailma muredest aru.

Absolutely Fabulous said...

Novot! Mina just tahan näha, mis mured vaevavad Nõia-Intsu mitte-nii-staarsõpru ja näiteks Rutsi-filmi valmimise juures kaasa teinud isikut Sitavikat.

Muide, "jõmlus", jätke meelde, topeltkaashäälik ei käi kaashäälikuühendisse mitte kunagi. Vt ka "tallinlane".

sk said...

jaah, usja kaslase tallinlik jõmlus... see Rutsi-asi tuli korsaarilahest umbes 40 minutiga kohale muidu.

Anonymous said...

Nõia-Intsu Sõber Mait on Youtube´is olemas: http://www.youtube.com/watch?v=_5QmfRCfbGI