Friday, August 16, 2013

(Kahekümne)teine Eesti

Ühes Tartu poes (kus kipubki miskipärast ringi nühkima igatsugu imelikku kontingenti) sattusin täna lõuna ajal kuulma veidi teistsugust peretüli.

Mees (keskealine?) *v-ga tigeda häälega*: "T*ra sa pidid veel ütlema, et ma süütevedelikku jõin!"
Naine (keskealine?): pomiseb midagi arusaamatut.
Mees: "Kurat kogu perekond on mingid kuradi kitsed raisk, t*ra [veel igasugu roppusi sellel aadressil]."

Olgu öeldud, et paarike nägi tõepoolest niimoodi välja, et nende margiks pigem ei ole riigiviin.

Järgneva paari minuti jooksul oli kuulda härra karjumist "Tule sisse nüüd! Tule poodi, raisk! Kuradi loom...", sest neiu miskipärast oli veidi tõrges.

Ja seda kõike vaevalt veerandtund sellest, kui ma emale kiitlesin, kui palju toredam on Tartu Tallinnaga võrreldes.

P.S vastukajad seksijutule võib laias laastus kokku võtta järgmiselt:
a)"kust ma tean, mida soovitada, kui see on individuaalne;"
b) "Mulle ei meeldi seksi ajal rääkimine ja mina seda sel juhul ei teeks."

Armas anonüümne sõber, siit sulle soe soovitus: kasuta suud seksi ajal muuks kui rääkimiseks.

No comments: