Monday, January 16, 2012

Mai dei

Viimane aasta on siis, nagu isegi näete, alanud. Ei paista küll kudagi teistkanti, kui kunagised ennealanud, kuid mine sa tea, vana indiaanlast tuleb kuulata.

Enne, kui aastasse söösta, tuleb peeglisse vaadata. Kas igavik vägistab aega? Kas Reality-As-It-In-Itself on kuidagi..teisiti suhestunud zeitgeist´iga?? Millest mu peakolu küll päev otsa mõtleb?

Tõesti, millest. Otsustasin oma päeva kaardistada-pildistada ja uudishimulistele hea võimaluse anda – saate lõpuks ometi teada, millest minusugused, mittestaarblogijad päevast päeva mõtlevad. Algusest, ikka algusest.

7.00 astun kodust välja ja mõtlen pildile nimega „Alkeemiline kolmnurk” ja Billingeni sündmusele(8213 e.m.a). Taustaks kuulan tshilli biitmuusikat(The Browning, Time Will Tell). Sellepärast et ma olen nii kuradi diip, noh.

7.40 astun tööjuurde sisse, tervitused, smalltalk, riided, teevalmist. rituaal, jmt.

7.45 postkast, twitter, lemmikblogid. Miks saamuelpliuhkam ei kirjuta? Ants on uus tugev tegija; meenub mu enda kasselukas, saadanavõrk, korter on soe kui sahaara, see magab ikka põr.kütte peal vannitoas. Elekter ju kulub nõnda!!

7.47 võiku(no on alles sõnavärd, kuidagi ei harju..võigas, võika, võikaim võiku..oeh) vorstiga läeb alla.( Moskva vorsti ma iial ei söö: koostis 10% siga, 10 lehm, 14 kananoka-varba-lõualoti-mass.öäk.)

7.59 Loetud ka haruldasemad blogid; Postimehe kord. Huvitav, kas võistlus „Lahedaim Taarapunkt 2012” on ikka korralikult käima läinud? Ujula konsumi oma....no ütleme, et las parim t-punkt võita. Loen pealkirja: Katatoonia Toompea serval, huvitav, huvitav..eisiiski, Kataloonia. Loen edasi.

8.00 Tööpäeva algus. Efektiivsuse- ja produktiivsusepilv laskub mu peale.Hommikuti jätkub mul ikka seda vaimujõudu Eesti muusika jaoks. Kuulan Abrahami uut itti. Sa, Abraham, ju ikka samast asjast mögised, kus uued teemad on???Igav!! Poole pealt jätan katki. Mingi Margareet ka drummib-bassib, igav. Ingelmiia? Eiiial. Alustan reaalse töötegemisega.

8.30 arutan kolleegega päevatöödest-tegemistest, mõtterikkus transformeerub ülimaks produktiivsuseks.

8.59 mõtlen, miks ma astraalis ei saa käia, nagu nõiad ja staarnõiad. Aurasid ma ka ei näe, vahi või silmad punni. Miks? Mine joogat tegema, mine silva kursusele, loe saladuste-raamatut, karjuvad hääled mu peas. Olge vait, lollakad, ma ei viitsi.

9.12 ootamatult tekkinud kiirtöö perfektne sooritus.

9.48 tehtud-mõeldud: tänagi ei loe ma Naine24.ee-d.

9.59 mõtlen, kuidas see kallis, ent vajalik auratransformatsioon ikka käib? Noh, nagu kunagi telkus näidati, kuidas Mati Kepp käib, nii ka Crystal Ra. On teine nüüd juba mõnda aega havail, kuna seal on teatavasti palju paremad võimalused vaimsel teel kulgemiseks; India ollagi liiga rokane. Aga raha võib talle ikka, kasvõi niisamategi üle kanda, kõik on täiega abiks.

10.13 Kolleeg, 70-ndate progeroki fänn, käivitab Prog.FM-i. Ma pole elus niipalju Yes-i kuuland, kui viimase paari aasta jooksul. Meenub progefännist seksistlik kultusfüüsikaõpetaja lõunaeesti väikelinnast.

10.24. Mõtisklen kunagiloetu põhjal kaasaegsest, ideaalideta noorsoost, tsiteerides ka teile :

«Sotsiaalseks grupiks nimetatakse kodutuid naisi. Põhjendus, miks peaks riik neid toetama: kuna naised on õrnema soo esindajad ja neil on raskem tänaval hakkama saada.» Lahe.

10.26 muretsen ikkagi noorte pärast: „Uued India jõed – Vindus, Kanges ja Kõnges”; „Homosügootsust leiab ma arvan kõige rohkem vanglates.” „Muidu on see pikkus 7 meetrit, aga mul on pikem.”Lahe.

10.30 Teepaus.Võtan välja banaani.

10.31 Meenub O.Leplandi elulooraamat, õigemini südamlik mälestuskild sellest, kuidas väike Ott emaga söögipalvet loeb.Mõtlen Jeesusele.

10.32 Olen nendega päri, kes ütlevad, et inimene võib alkot juua ka suurest, ülimast õnnetundest – et olla hetkes nö süvitsi sees. (Vt ka „olin ilma viinata purjus”, „jalgadele olid justnagu tiivad kasvanud”)

10.32 Koorin banaani(ikka varre poolt; vaid primaadid pidada teisest otsast näkitsema) ja söön väikeste suutäitega( nagu väike Emma(7) kunagi ütles – barbie-ampsudega). Et kauem jätkuks, noh.

10.40 mõtlen, kas ma tahaksin mõnd jutukest lugeda.

10.41 otsin internetist tasuta vahvat jutukest. Kirjanikke on meil ju nagu kakandeid, tööd nad suurt ei tee, väidetavalt joovad aint ja kirjutavad, miks mina ei leia midagi loetavat? Tahan jutukest, miniatuuri, olgu siis novelligi.

10.45 Paus lõppeb. Meenub, et käisin ükspäev ju Poogen.ee-s, loetavat esmapilgul ju paistiski, kuid edenedes..oioioi..Esimene loetud novell oli igatahes sõnnik. Ka kõik muud miniatuurid olid sitad. Lõpuks selgus, et terve poogen on täis suhtehala, õudushala ja - üllatus, üllatus!! – postkaamoslikku soigumist. Haikusid ma ei hakandki.

12.25 Lõunasöök. Mõtted tormlevad. Loen Vikerkaares läbi ühe M.Heinsaare jutu, seejärel A.Ilve roppsõnajutu. Kas kuskil tõesti rohkem jutte pole?? Ei jõua töörabamise kõrvalt ju nettipidi kaevata, onju? Inimesed, head lugejad, soovitage palun mõnd võrgus asetsevat kohta, kus saaks järjest ja maakeeles häid jutte lugeda. Pole ju palju tahetud?

Avan Delfi. Maailm toimib, nagu ikka,”persekursil”(Kristjan Rahu intervjuust Eesti Ekspressis).Äkki peaks hakkama rahvaajakirjanikuks? Öirod kolisevad muudkui taskusse ja ..? Meeldiks olla ka Dr Noormann; sellekordne näide:

”Täna hommikul oli postkastis väga kole kiri : „Jäta mind rahule kui tahad minuga käija siis pead minuga seksima””... Jube on see laste elu, mõtlen ja tunnen headmeelt täiskasvanuelu võrratu lihtsuse üle.

12.55. Alustan pooleliolnud raamatu lõpetamist.

13.25. Tahaks ka näha raamatusmainit pilti – „Püha Georgi kihutab lesbisid minema Tveri bulvarilt.” Kunst on ikka täielik universum. Kui seda metsa vaid ees ei oleks!! Asun jälle tööle.

15.45 Teepaus.Alustan Hannes Vanaküla vaimumaailma uurimisega. Maagiline mees!!!

15.46 Saan teada, et :”Raktobleerimine - Kui vaatad subjektiivselt, näed mismoodi teine oma kaevatud auguga mõjutab sinu augu saagikust. Vaatad objektiivselt, näed kaevatud aukude süsteemi tervikuna.” Diip.

15.48 Meenus imeline unenägu - oskasin mineraalidega rääkida. Ütlesid, et neil on hea meel, et me neid kasutame. Lahe.

15.00 Kojuminekutund. Põhitegevusega edukalt hakkama saanuna otsustasin kirjutada..maeitea, niisama, ajaviiteks, jutukese pealkirjaga „Ilmapuu”. Sellepärast, et millepärast – kui oled vähejutukeselises(ise mõtlesin sellise sõna välja) keskonnas, tuleb end ise mõnega ümbritseda. Taustaks tahtsin kuulata midagi hästi depressiivset ja lõpuks valisin Summoning´i 4-nda albumi „Stronghold”.

16.00 Saigi lõppu päevakene, õhtukene algusessa, ööke kaugel kudumas. Haljala

Ja uskuge mind, ma olen täiesti normaalne.

Hääled mu peas kinnitavad mulle seda.

Homme jälle!!!

6 comments:

Anonymous said...

saamuel pliuhkam ei kirjuta jah eriti. ta kardab, et see koht, kuhu ta kirjutab, võib olla üks hetk maha võetud. igaks juhuks avaldas ta oma blogi raamatuna. aga sellised huvitundmised tema vastu võivad lõppeda sellega, et ta hakkab edevusest uuesti blogi pidama. veel halvemat, kui see senine.

Tuukan said...

Jah, hr pliuhkam, nii tõesti, kui mu süda kisendab - palun hakka kirjutama. Maailm on sinuta kuidagi..nagu kolmejalgne taburet, millel 2 jalga puudu.

Rents said...

No aga miks mitte töö juurde raamat kaasa võtta ja igavamal hetkel üks peatükk läbi lugeda? Häid raamatuid leiab ju raamatukogust küll. Lang näiteks soovitas Barbara Cartlandi, kes on üle 700 raamatu kirjutanud, nii et peaks suisa pikaks ajaks jätkuma.

Anonymous said...

pliuhkamil oli õigus. kuhugi ongi tema blogi nüüd ära kadunud. muidu võiks ju kirjutada aga pole kuhugi kirjutada.

Tuukan said...

Mõni raamat on kaasas ikke jah.
Ma nii oma mugavuse ja põhimõtte pärast - kui ma kirjanik oless, ma riputaks kõik oma kirjatööd ilmarahvale tasuta lugemiseks.
Kontonr ka juurde ja kui mõnele meeldib - toetavad..

Anna said...

No täitsa pael, kui äge blogi. Päriselt. Kus ma küll enne olen olnud, et selle alles praegu avastasin?? Jätkake, palun, samas vaimus. Viimane sissekanne oli häbiväärselt ammu.