Thursday, October 13, 2011

Sitta kah!

Kontakt Birks ütleb
kõik asjad, mida ma vetsus näen ja mis makes me wonder, et nagu.. wtf
t. on nagu müstiline mees
jätab ALATI prill-laua üles ja mingi paberinutsaku vedelema potti
Kontakt AbFab . ütleb
WTF
Kontakt Birks ütleb
täpselt!
Kontakt AbFab . ütleb
võiks ju nagu olla.
Kontakt Birks ütleb
ja kui prill-laud on all... siis ma jälle tean!
Kontakt AbFab . ütleb
ma eriti vihkan floatereid.
Kontakt Birks ütleb
mhm
Kontakt AbFab . ütleb
kui ise näed, et omal juhtus, siis passid seal, kuni loputuskast täis saab, ja siis lased uuesti
Kontakt Birks ütleb
jah!
Kontakt AbFab . ütleb
JA KÕIK TEAVAD, MIDA SA SEAL PELLERIS OOTAD JA SAHMID
aga vähemalt lapsed ja pidurdusjäljed saavad kanalisatsiooni ära saadetud.
eriti ma vihkan sniiki floaterit. sellist väikest julka, mis ootab, kuni tuled kustus, ja siis AEGLASELT ujub sealt alt üles tagasi
no nahui! sa olid läinud juba!
kuidas kurat ma teadma pean!
(ja no prill-laua ülesjätmine on nii väike asi...pigem mind häirib, kui tuleb kari meeskülalisi ja nad krt külas ka ei või seda lauda alla panna. no nahui pinguta veidike viisakuse nimel)
(also, tuleb meelde, kuidas J. tuli külla reede õhtul, magama või nii, ja siis laupäeva hommikul LÄKS SITALE. Oh. My. God.)
(mitte et ta kuidagi eriti ropuks selle seal oleks jätnud, aga J. on suur mees. ja pohmell on pohmell)
there...got it out
Kontakt Birks ütleb
tra, ma ei saa.. ma hirnun ikka selle sniiki floateri peale
Kontakt AbFab . ütleb
no tra
neid on
see on, kui, ütleme, primary junni küljest murrab ennast lahti mingi tütar-junn, umbes nagu jäämägi sulaks. ja see siis läheb maailmamerele rändama, so to speak.



**************

Kontakt Birks ütleb
ma käisin vetsus ja naised on ikka rõvedad
tampoonikile pluss sitatriibud
Kontakt AbFab . ütleb
:/:/:/
Kontakt Birksütleb
TÜHi prügikast ja vetsuhari kõrval
Kontakt AbFab . ütleb
mul ei ole emotsi selle jaoks
Kontakt Birks ütleb
ma saan aru
Kontakt AbFab . ütleb
tra hügieenisidemed on asjad, mida ükski teine inimene kasutatud peast näha ei taha. ega nende pakendid. ega verised jäljed sitapoti kaanel (?) või potis. ei taha. korista ära.

***

Vestlused, mis inspireerisid mind seda postitust kirjutama.

Müstiline, kuidas inimestel on suva, mis peale nende potil käimist antud asutuses juhtub. Ma olen täielikus hämmingus ja alati kergelt häiritud peale töö juures peldikus käimist. Iga kord tabab mind mõni ebameeldiv üllatus. Minu arust on elementaarne jätta peldik viisakasse olukorda ja et järgmine siseneja seda enne koristama ei peaks hakkama minu järelt. Muide tegemist pole segapeldiku, vaid naiste omaga esspetsiaalselt.


Eelmises offissis, kus ma töötasin, oli 85% meessoost kollektiiv ja ühispeldik. 2,5 aasta jooksul oli üks kord jäetud prill-laud üles, ning vetsu minnes ei pidanud ma kunagi kellegi teise järel koristama, enne kui omi asju sai ajama hakata. Poiste pohmahommikutel hoiatas mõni ette ka, et pohmapommid hakkavad kukkuma ja vetsu sisenemine pärast teda toimub omal riisikol. Viisakas värk, eks?

Praegu on naistekas ikka pidev horror. Koostöös mitte eriti tööka koristusbrigaadiga üllatusi jätkub. Üks kõige ebameeldivamaid tundeid on see kui sa tuled vetsust, pesed käed, kuivatad ja siis haarad välisukselingi... ja see, raibe, on märg. Jah, see on vesi, sa veenad ennast, aga äkki.. ja sada koledat mõtet tuleb pähe. Viimaste nädalate jooksul olen täheldanud tööpeldikus selliseid nähtusi, mis minu arust pole üldse okeid.

- täielikult funktsioneerivas peldikupotis on sitapakett koos kasutatud vetsupaberiga.
- vetsupotis olevad sitatriibud. Mis siis, et on olemas kõik vahendid nende eemaldamiseks.
- täiesti sitane vetsuhari.
- tampoonikiled hulpimas vetsupotis, mis siis, et on olemas täiesti prügikast poti kõrval, kuhu neid saaks panna.
- ukse peal on mingi ebamäärast värvi klimp. Päevi. Selgelt pole koristajad oma tööiseloomust teadlikud.
- miskine plekk pelleri seinal, mis näeb välja, nagu oleks rõveda krohvikihiga chick kukkunud põsakil vastu vetsuseina. Päevi on seal olnud jällegi.

Ma pole eriline snoob peldikukultuuri suhtes, ma ei lase ennast häirida eriti levivatest "aroomidest", kuna ma olen teadlik, milleks seda ruumi kasutatakse, kuid, kamoon, ma ei taha avastada ennast mõtlemast selle üle, mida eelmine inimene enne mind seal täpselt teinud on. Ka ei taha ma, et inimene, kes on tulnud peldikust ja kes pole käsi pesnud, mind näppima tahab tulla.

Kui selline situatsioon on naiste peldikus, kes peaks ju ometi korralikumad olema kui mehed, mis siis meestepeldikus toimub?

Mis on teie kõige "meeldivamad" üllatused WC-s?

10 comments:

Tuukan said...

Karvad, erinevatest kehapirkondadest.

Marca said...

Sattusime kah hiljuti sel kaunil teemal vestlema ja kõigi kogemustest kipubki välja tulema, et kui naised on rõvedad, siis on nad kohe väga rõvedad. Meestega kellelgi nii ilgeid kogemusi pole olnud, meestel pole muidugi erilist võimalust kah tampooni peldikupotti hulpima jätta. Ise olen ka korduvalt suguõdede järelt kasima pidanud, sest muidu võib ju järgmine siseneja arvata, et mina selle segaduse jätsin. Üks tütarlaps oli muide nii nahaalne, et vingus meeste sitahaisu üle aga oma pesukaitsmed jättis kõigile vaadata.

Kats said...

Väga tuttav. Meil töö-vetsus samad jamad. Lisaks vehib keegi pidevalt paberit põrandale visata ja kuna koristaja käib kord ööpäeva jooksul, siis on tööpäeva lõpus suht tõenäoline, et paber on sealt õigest kohast otsa lõppenud ja nii sa siis vaatad nutuse näoga seda paberikuhilat, mis vedeleb lõdvalt ümber vetsupoti ja lähed jalad ristis kodupoole.

Koristajate suunal: kuigi nad käivad kord päevas, siis ma ei suuda aru saada, kuidas tekivad tapja-ilmega tolmurullid. Maja kokk käis vist ka ühel kenal kevadpäeval vetsus ja toetas porgandise käega vastu seina. Kui sügisel julgesin koristajatele lõpuks kirja saata, et "Kamoon, afid, koristage!" siis tulid nad vihase näoga mulle kontorisse ja palusid näha seda nipsakat preilnat, kes sellise sõimu julges kirjutada. Kui nad kättpidi porgandi juurde viisin, pidid nad muidugi krimpsus näoga nõustuma, et näe ongi porks!

Tolmurullid aga on meil tulnud, et jääda.

annnna said...

wow, minuni jõudis see link, kuna mu sõbranna oli seda teksti lugedes kohe mulle mõelnud.

nimelt ka minul õnnestub sattuda kokku selliste peldikutega, mida kasutavad nii naised kui mehed.
ma olen paar võimalikku kahtlusalust endale tekitanud, kes seda pahandust seal vetsus kokku keeravad, aga konkreetse süüdlaseni ei ole jõudnud. ei tea kas tahangi. teinekord halb otsa vaadata v nii?

igatahes olen jagelenud sarisitturitega küll. vähemasti nii ma neid nimetasin.
iga jumala kord kui vetsus käisin ja pahanduse otsa sattusin, saatsin üld e-maili listi kirja, mille pealkiri oli konkreetne veateade: II korrus IIbox - error, minge koristage ära

Kuna neid kirju pidin suht palju saatma, aga mitte muffigi ei paranenud, siis otsustasin shokiteraapia kasuks.
saatsin järjekordselt üldlisti kirja, pealkiri sisaldas: VÄGA TÄHTIS väljendit, mis sunnib tavaliselt inimesi ikka e-maile avama.
e-mailist vaatas inimesi vastu mitu täissitutud ja muidu roojatud vetsupoti pilti, mille sain kui sisestasin google.comi (toilet + shit)

piltide alla postitasin - kas sulle meeldib selline vaade?

mulle näiteks ei meeldi.
palun teeme nii, et kui vetsus käime, siis kasutame kõiki abivahendeid mis meile on sinna jäetud: vetsupaber, vetsuhari, kätekuivatuspaber, vetsulõhn, seep jnejne.

--
aa ja muidugi huumor jätkus:
kleepisin sildid vetsupoti taha seinale, et kõik näeksid, tekstiga: palun tõmba vett ka peale!

mõni arvas on et naljakas kui muuta seda teksti järgnevaks: palun tõmba vett kaKA peale!

--
ja muidugi siiamaani kui mingi ERROR kuskil vetsus on, siis tullakse ikka mu juurde: kuule, saad sa kirja saata üldlisti?
sest teadupärast ma olen sisekorra-tualeti-ombudsman võinii :)

Kärt said...

Minu kõige ropum kogemus pärineb ajast, mil sai veel keskkooli pinki nühitud. Ja nagu ikka tüdrukute wc-st.
Kui ma ühe kabiiniukse lahti tegin, pidin sealsamas oksele hakkama - terve peldikupott KOOS prill-lauaga olid sõna otseses mõttes täis situtud! No ikka selline korralik rõvedus.
Mis valemiga neiuke ise puhtaks jäi seda õudust korraldades - ma ei kujuta ette ka, tundub võimatu.
Vaene koristaja.
Täissitutud bidee oli ka juhus.
Nendest kordadest, kui plikad vettinud wc-paberit lakke loopisid, ei hakka rääkimagi. Päris kosutav oli nende pommide eest põigelda, kui need laest alla kukkuma hakkasid -.-

Kui naised ikka rõvedad on, siis nad on seda kohe täie raha eest. Piinlik

PS!Word verification nõuab minult sõna "holies", oleks vist kohatu öelda "oh püha pask"?!

annnna said...

aaa ja kuradi raiped.
need kes käivad ja roojavad vetsu ja tahavad et ka kõik teised nende tegevusest teaksid, tekitavad ju probleeme järgmisele inimesele.

kui sa kuradi raip situd vetsu täis nii, et hais ajab oksele ning vetsu sisendes tuled kohe selg ees välja ning sinu taga juhtub olema inimene, kes tahab just vetsu minna, siis huvitav: MIDA TA KURAT ARVAB SINUST?

kellegi teise poolt roojatud vetsu järgi võib sinust/minust PÄRIS HEA MULJE JÄÄDA.

raisssk

Liis said...

Ma olen kogenud pea kõike eelpoolkirjeldatut (k.a. verised tampoonid) pluss siis tekitavad mõned inimesed seinale pruunikaid näpujälgi, mis ei jäta nende päritolu ja koostise osas fantaasiale eriti palju ruumi.

Viimati sõprade juures joomas käies aga ootasin järgneval pohmahommikul viisakalt, jalad ristis ja sulgurlihas krampis, kuni võõrustajad olid oma tundidepikkused veeprotseduurid lõpetanud, küsisin veel igaks juhuks üle, kas rohkem sinnakanti asja pole, hoiatasin ka selle eest, mis tulemas on ning läksin alles SIIS õndsalt ohates potile lõdvestuma. Elementaarne.

Anonymous said...

Kurat, naised, mis teil viga on? :) Päriselt ka oli siuke messengeri-vestlus vä? Fakk ma küll ei kujutaks ette, et ma näiteks onu Antoniga messengeris nõnda pikalt pasast pajataks ausõna.

Göran

Liis said...

Nä, selle tagasihiiliva sitaga tuli too lõik meelde: http://www.youtube.com/watch?v=K_Zz5un_BDE

MQ said...

Ma toonitaks seda eespool vähemalt korraks jutuks tulnud "viimase vetsuskäija vastutuse" nimelist sündroomi. iga kord, kui ühiskondlikku pellerit kasutan, mis on täis lagastatud, teen selle võimaluse korral korda, sest - ma ei soovi, et minu järel tulija arvaks, et mina selle tekitasin. ja ta ARVAB. aga jah, kakalas peab ikka elementaarne kord olema, ja mis iganes seal ruumis ka juhtuks - tulemused koristab mõistusega inimeseloom ära.