Tuesday, October 11, 2011

Meie igapäevaseid pealkirju

Õhtuleht, me pealkirjakunn, kollakullakarvaline iidol, ristikheinaleht ja Ülima Teadvuse Hõbedane Kiir, on viimasel ajal kuidagi lonti vajunud. Pean silmas just esilehte, millelt ma juba tükimat aega pole tõeliselt shokeerivat, ekstaasiviivat või lihtsalt tujutõstvat pealkirja leidnud. Ma ei usu, et tegelik elu nii vaeseks on jäänud. Ei usu.

Kas tõesti pean mina, kes ma sekunditki ajakirjandusõpet nuusutand põle, teile, härrased ja prouased, nüüd ütlema, millised sõnandid-lausendid esilehte vääristama peaks?

Aga tuleb. Tsekk tis aut:

„Hullunud lemmikloom hävitas memmekese kirsturaha ja pures konstaablit!” – klassika.

„Üksikisa-Endel: Mis nelikümmend viis!! ******* ise nii vanu!! Kakskümmend viis, siis ehk vaatan..”

„Keenia sekspastor: „Eesti naised on avastamata maailmaime!!”Usumehe viimased 10 äratusüritust Saku Suurhallis viimseni läbi müüdud!”

„Uku ja Vaido – ei ole võimalik??? Uku: „Pahatahtlikke kuulujutte ei kommenteeri!”Lisatud pildiseeria!!”

„Salapärane rikkur ostis Saarepeedi söökla koos sisseseadega! Vallavanem ei kommenteeri.”

„Kosmos sinu sees: eesti leiduri imeaparaat muudab varsti me kõigi elu!”

„Tantsusaate-Sirli: Mul OLID aluspüksid jalas!”

„Juhuslik mööduja: vereloik ulatus juba Salvesti toodete riiuli alla..”

Esimese soojaga sellised.

No comments: