Monday, November 8, 2010

Lugejakiri vol III

Meie tublide kirjasaatjate ridadesse, kes on laiali üle kogu maa, lisandus ka teine tubli kirjasaatja. Muidu tavaline lugeja, agar kommenteerija ja ka ise blogiridu kirjutav kodanik Koomas Toomas.
Toomas, mul on äraütlemata hea meel, et mu postitus sind nii sügavalt, lausa pilastavalt puudutas, et sul tekkis kohe mahti üks kaastöö saata. Siinkohal toon koomakat kõigile teistele eeskujuks ja kutsun üles meile ikka kirju pilte ja joonistusi saatma.

Kallis Antons,

mulletipostitus jättis minu haprasse psüühhesse säherduse sopase jalajälje, et pidin jalalt minestama, kui üks sellistest mulle ööklubis peaegu kaissu hiilis. Vahetult enne koomalangemist suutsin siiski tõmmata fotomassina, selle vinnastada ning koos teadvuse kaotusega päästikule pressida. Päevi hiljem fotomassina mälukaarditl oma seiklluste jälgi ajades sain uue närvivapustuse. Ja kuna minu näol on tegemist siiski erakordse altruistiga, jagan nüüd ka UBJ lugejatega seda superhitti.

Alati andunult Teie,

koomas Toomas
Kuna ma ei tea väga hästi tänapäevast seadusandlust, siis tegin igaks juhuks musta kasti mehe silmadele. Kui palju sellest nüüd anonüümsust juurde tuleb, sest nii kireva mulletiga mehe tunneb ka ilma silmi nägemata ära. Aga jah, kuna eesmärk on näidata mulletit, siis nägu polegi oluline. Anonymullet selline.

8 comments:

Absolutely Fabulous said...

EI!!!

Anonymous said...

Õumaikaad.

söör said...

Eplik teadis, mida laulis:
"It's just the eighties coming back
Can you feel it’s just the eighties coming back
Aw i know it's just the eighties coming
Eighties coming, eighties coming
Eighties coming back"

Anonymous said...

Lahe ju, kiilaks ajada ja pastelltoonides triibuline särk ning lühikesed laiad dressid selga ajada poleks pooltki nii äge. Igasugune veider retro on ainult meeliülendav ja erutav siin kaasaegses maailmas :)

t05h4 said...

Olen h2vinguga täiesti nõus. Tore kui inimesed erineda julgevad. Kas siis lollusest või mässumeelsusest või mis iganes põhjusel.

Absolutely Fabulous said...

Kaheksakümnendad EI OLNUD tore aeg ja nad EI TULE tagasi, kirjudest suusajopedest ja soenguparalüütikutest hoolimata.

söör said...

Tuleb-tuleb.
Tuleb.

Anonymous said...

http://sport.postimees.ee/?id=340286

väga tähtis ja asjakohane teave

MQ