Monday, July 30, 2012

Tere, suvi

Kuna GS muretseb, et siia enam keegi ei kirjuta, siis palun väga: blogjobi sõbralik kollektiiv tegeleb viimasel ajal peamiselt päevitamise, õlletamise, sugulise sigimise ja niisama ringi vedelemisega. Igalt üksikult autorilt eraldi küsides selgus, et neil on "nii igav elu lihtsalt, et pole midagi öelda."
Mul pole kunagi midagi öelda, aga see ei ole mind kunagi seganud.

Anton peaaegu blogis. Nimelt juhtus ta vaatama kõigi aja surnukslööjate lemmik-ajuvabakanalit TLC (võhikutele vihjeks: saated kannavad pealkirju nagu "I didn't know I was pregnant", "16 and pregnant", "Obese and expecting", "Transgendered and pregnant", "Too fat for 15: fighting back", jne. Kvaliteetne kraam ühesõnaga). TLC pealt juhtus tulema varem nägemata jäänud "Transgendered and pregnant". Antoni lühikirjeldus oli umbes selline: "Seal oli mees, kes lõikas ennast naiseks, ja naine, kes lõikas ennast meheks. Nad olid koos. Ja nad ei pidanud enam lapsi saama ja seksisid ja see naine, kes lõikas ennast meheks, jäi ikka rasedaks. Ja pärast see mees, kes lõikas ennast naiseks, imetas last. Tal tuli üle rinna mingi voolik, kust tuli piima. See oli õudne. Ma jõin jumal teab kui mitu õlut ära selle jooksul. Ei tea, kas seda torrentis on?"

Ufoloogia, noh!

Torrentis, muide, ei ole. Ega vist väga ei tahaks ka.

Samuti on Tartus Möku kõrval avatud esimene okei õllepood, kus müüakse ainult ja ainult head õlut. Maitse üle võib muidugi diskuteerida, aga on kvaliteetne kraam. Õllearvustusi saab lugeda siit.
Ma olen juba jumal teab kui palju vaevaga teenitud raha sinna keldrisse tassinud.

Humalaste tervitustega
teie AbFab.

5 comments:

Tuukan said...

TLC on lahe!
Mob Wivesi reklaamrull - "...younger!!" Või pruutkleidisalongi kaasaveetud vanaema, kes tütretütre valitud kuuetonnist dressi vahib ja poriseb:" Mida v...u, kui kallis, selle eest saab juba maja sissemakse teha.."

Anonymous said...

Rumal mina küsib, et kus see õllepood nüüd asub siis täpselt? Võiks ju mehele head meelt teha ja kah mõne hea õlle koju tassida.

Absolutely Fabulous said...

Rüütli tänaval, Mökust vasakut kätt, keldris.
https://www.facebook.com/Gambrinus.Tartu

Tuukan: ma olen pidevalt mõelnud selle "I need to look YOUNGER!"-muti kohta, et millise mütoloogilise koletise noorvormi ta omale etaloniks võtnud on, mille poole püüelda. suht hirmus näeb välja.

Tuukan said...

:))..ma ei kommenteerikski enam, see mutt on täiega lagi, hai-end, ma palkaks ta kohe kanalkahe ilmatshikiks.
..teine highlight-hetk on(palun vabandust, puudeliste vanemad, tv on tegelt 1 tsirkus, ei muud)see, kuidas paariaastane down kaikaga õhupalli virutab....

Rents said...

Oi, tere tulemast tagasi, sõbrad.