Tuesday, April 3, 2012

Dilemmad

Mulle meeldivad prillid, sest:
-nendega näeb kaugele, mh tunneb ära liiklusmärke enne, kui auto nendega kohakuti on (võib tekitada ebameeldivusi) ja tunneb ära inimesi lähemalt kui viis meetrit (jällegi võib tekitada ebameeldivusi, ehkki erisuguseid).
Mulle ei meeldi prillid, sest:
-vastavatel aastaaegadel, kui taevast igasugu kakki sajab (st kogu aeg) jääb see kakk prillidele ka pidama ja see tekitab veel eriti ebameeldivusi;
- teleka ees peab viisakalt istuma, mitte poolküljeli lösutama, sest vastasel juhul läheb prill viltu pähe ja sittagi ei näe. Selili võib muidugi lösutada, aga ma ei taha, et miski piiraks mu vabadust teha absoluutselt mitte midagi just sellises asendis, nagu ma tahan;
-mina olengi see inimene, kes trambib mööda tuba ringi ja möliseb, et "kus mu prillid on?", sest no krt neid ei ole kunagi kuskil. Ja ei, neid ei ole mul ees ka selle otsimise ajal. Tunnen, et pensionäride stiilis prillipaelakese või ketikese jaoks olen liiga rebel veel.

Mulle meeldivad läätsed, sest:
-nendega näeb kaugele.
Mulle ei meeldi läätsed, sest:
-see silma panemise idee on pehmelt öeldes kriipi;
-küllalt on nähtud purjus sõpru, kes järgmisel hommikul avastavad, et läksid kogemata läätsedega magama ja ärkasid ühe läätsega või kes pillavad läätse kogemata maha ja siis otsivad seda laua alt või vaiba seest ja TOPIVAD SILMA TAGASI;
-ühesõnaga nad käivad silma ja see on nõu-nõu.

Ja selle krdi laserdamise jaoks ma ei ole piisavalt lühinägelik.

Ühesõnaga dilemmat ei ole, niisama tahtsin vinguda.

10 comments:

-Merilyn said...

Mul ka enam dilemmat ei ole, aga kiun on tihtipeale.

Ja Rapist Glasses on ka äge...

Siiralt,
kaasprillikandja.

piiiia said...

Eino. Osad lähevad läätsedega oma isiklikku pulma, eemaldavad läätsed viisakalt õhtul ja hommikul ärkavad ühesilmse Quasimodo-tüüpi peletisena...
"Kallis, onju sul on hea meel, et sa minuga abiellusid.."

Aga ei midagi, mida 3 nädalat silmakreemi (ausõna nad kirjutavad välja rohtusid, mida sa pead silmamuna peale määrima) ja piraadi-silma-klapp ei parandaks...

dr Baarmän said...

A miks sa nad üldse eest ära võtad? Mäletad küll, "Prillid peas, hea uu-uu-nel-daaaaa!" :)
Kui viltu vajuvad, on sang liiga lühike või raamid kehvad.
Ja taevast tuleva sodi vastu on spetsmögin, mis tekitab vetthülgava pinna. Eriti Kõvad Tegijad muidugi võtavad aeg-ajalt prilli eest ja nühivad kuivaks ka. Kui kumbki variant ei sobi, telli omale spetsiell klaasidega ujumisprillid - lögaga pole mingit muret ja tänaval vaadatakse ka kindlasti rohkem järele.

t05h4 said...

Bwhahaa, vaegnägijad!

Absolutely Fabulous said...

Baarmän kule, kuhu sohvale ma nende spets ujumisprillidega külitama lähen?
Ja EI VIITSI võtta ja nühkida kogu aeg.

Liis said...

Ja läätsed kahjustavad silma sarvkesta.

Ja prillid kaitsevad igasugu pläga (liiv, kivid, (metsarattasõidul ka) oksad) silma sattumise eest.

Pealegi lisavad prillid (niigi intelligentsele) välimusele u 10 IQ punkti.

A lisaks lösutamisele on prilnad häirivad ka lauasõidul ja suvel spontaansetel vette plartsatamistel.

Laseri alla ikkagi ei lähe, ma ei saa juba telkus kellegi silmasurkimist vaadata, pisarad hakkavad kohe jooksma ja süda läheb pahaks. Mis ma veel siis teen, kui mingit jurakat oma silmale liginemas näen? Öök.

Anonymous said...

Kahju, et tänapäeval silmaarsti juures nägemise kontrollimiseks enam neid vanakooli papile trükitud plakateid ei ole. Muidu saaks arstitädi arvamuse peale, et "Noh proovime nüüd siit alumiselt realt kah" ette vuristada "Trükitud trükikojas Printall. Tiraaž 25000"

Viimati sai sõidukijuhi liikluskomisjonis käies silmaarsti kabinetis umbes 40 sekundit veedetud millest u 25 sekundit kulus arstitädil paberi täitmiseks, allkirjastamiseks ja templi löömiseks.

Aga eks ta jama on jah kui dilemmade vahel peab väänlema.

GS

Rents said...

Kui lääts öösel lihtsalt ära kaob, on savi, aga Malluka emal liikus see öösel kuskile silmamuna taha. Ma ei mäletagi täpselt, kuidas nad selle sealt kätte said, pidi vist ootama lihtsalt, kuni see võttis heaks end jälle õigele poole keerutada.

dr Baarmän said...

Ujumisprilliga ei tee sohval muidugi midagi, peale juuresviibijates naerukrampide tekitamise ehk. Aga viltuvajumise vastu peaksid korraliku raami/sangaga tavaprillid aitama ikka.
Räägib muidugi tegelane, kellel prill juba enam-vähem ninaluusse sisse kasvanud :)

Absolutely Fabulous said...

No vaata ma ei ole suurte raamide ja titaanist sangade fänn. Ega prillide, mida ei saa nägu poolviltu patja surudes ka eest ära.
Näpitsprillid oleks lahendus, aga jällegi...nõu nõu.